Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Avance Mulighed for skjul på skærm

+2
Hej
Når jeg sidder ude ved en kunde og opretter et tilbud
er det ret træls at man hele tiden skal skjule skærm på PC eller IPAD så kunden ikke ser hvad der er på bunden ;-)
Sælger energi løsninger og det er nogle gange lettere at lave tilbuddet efter gennem gang hos kunden
så kan det printes eller mailes / vises på skærm og rettes hvis kunde har tilføjelser

Med venlig hilsen
Henrik Schack
Q-PRO.dk
Windhager forhandler
i Forslag » Andet af (140 points)
status opdateret af 🔒

4 Svar

Jeg vil blot tilslutte mig dette...

Vi har ofte problemer med kunder der kigger os over skulderen når vi laver tilbud eller laver prisopslag i varelager...

En "skjul indkøbsspris" funktion ville være fedt...
Forslag af (3.4k points)
Hej Helge og Henrik :)

Jeg har førhen afvist at kigge på dette pga. af efterspørgsel, men jeg synes det er fair at genoverveje det, når flere brugere ønsker det.

Et lille tip herfra, som jeg vil høre om virker for jer er, at vi har indbygget en stegkodescanner i vores salgsapp, som både kan oprette varer og bruges aktivt til at scanne varen ind. Hvis i bruger scanneren så vil varens kostpris ikke fremgå. Det skal dog siges, at der nederst på skærmen vil stå en samlet avance, så den kommer ikke helt væk.

Jeg noterer ideen ned og sætter den til overvejes for nu. Mange tak for inputs :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Henrik, 

Det er efterhånden noget tid siden du kom med dit forslag. 
Som planerne er lige nu vil det ikke være noget vi kommer til at kigge på. Det er et rigtig godt forslag, men vi har andre forslag, som flere kunder har efterspurgt og derfor vil vi i første omgang kigge mod dem. Du kan se den liste vi overvejer lige nu ved at klikke her.
Du er meget velkommen til at stemme på de forslag du er enig, så du i fremtiden skal kan få indflydelse den vej gennem. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen, 

Mange tak for din feedback. Det er nu muligt at skjule kostpris og avance fra flowet ved tilbud, ordre og faktura. Det kan vælges under 'mine indstillinger'. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)