Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilføjelse af mobilnummer til udtræk Kunde.csv

0
Når der sendes pakker med f.eks PostNord, er der brug for kundens mailadresse og/eller mobil telefonnummer. Til dannelse af datafil til upload af data via Pacsoft anvendes udtrækket Kunde.csv. Dette udtræk indeholder KUN feltet Telefon/fax og IKKE feltet Mobil. Da PostNord adviserer via sms, kan vi ikke bruge fastnet nummer, og har derfor gjort en dyd ud af registreret alle vores kunders mobilnummer. Det er derfor bydende nødvendigt, at få feltet Mobil tilføjet til udtrækket Kunde.csv for vores to aftaler.

Med venlig hilsen
Dansk Jernbane-Klub
Dansk Jernbane-Klub Jernbanebøger

Carsten
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Carsten,

Jeg kan sagtens forstå din udfordring her. Jeg er som udgangspunkt enig i, at alle felter som er i e-conomic skal kunne eksporteres og importeres.

Der findes felter som blandt andet mobilnummer, der ikke findes i import/eksport. Det skyldes, at de er kommet til efter vores import/eksport er bygget.

Jeg har før nævnt det for vores udviklere og de er i og for sig enige. Jeg må også bare sige, at prioriteringen af dette pt. er et sted, hvor jeg ikke kan sige noget om, hvornår vil vi kigge på det. Det bliver dog med stor sandsynlighed ikke i år.

Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, når du står og skal bruge nummeret, men jeg vil hellere være klar i meldingen omkring, hvor vi står. På baggrund af de lidt lange udsigter vil jeg sætte forslaget som implementeres ikke. Dermed ikke sagt det aldrig kommer. Det bliver bare ikke lige nu.

Mange tak for at dele dit forslag med os. Jeg kan sagtens se, hvad du gerne vil her.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Det kan bare ikke være rigtigt. Du siger selv, at alle felter skal kunne eksporteres/importeres, så det må være helt naturligt, at dette forslag fremmes. Hvis I ikke vil ændre den beslutning, og implementere feltet i år, fjerner I simpelt hen vores hovedbegrundelse for at anvende e-conomic. Så stor en ændring kan det vel heller ikke være. Vil I se på forslaget igen.

Med venlig hilsen
Dansk Jernbane-Klub
Dansk Jernbane-Klub Jernbanebøger

Carsten

Hej Carsten,

Selvom jeg er enig, så betyder det ikke vi vil gå ind og lave dette med det samme. Hvis man skal være lidt hård, så er jeg også enig i de andre forbedringsforslag vi har planlagt at kigge på.

Derfor har vi valgt at prioritere dem efter, hvordan vi kan skabe mest værdi.

Vi har i denne omgang valgt at samle import/eksport funktioner i en stor 'bunke', hvor vi kigger på det hele i en omgang, da det skalerer vores ressourcer bedst og i sidste ende giver mest værdi for flest mulige brugere. Vi er nødt til at tænke vores forbedringer ind i en større plan. Det skyldes, at vi får mange gode forslag fra jer brugere. Hvis vi kunne, så ville vi efterleve alle dem, der passer ind e-conomic. Jeg vil også bare være ærlig at sige, at det kan vi ikke. Derfor er vi nødt til at vælge nogle ud.

Jeg forventer ikke du er enig i hvilke forslag vi udvælger, da jeg sagtens se, at du har brug for denne funktion. Jeg håber dog du har forståelse for, at vi har andre brugere, som også kommer med gode forslag.

Alle vil selvfølgelig helst se deres forslag implementeret og her er det så min opgave engang i mellem at være hård, men ærlig omkring, hvad vi kommer til at kigge på. Jeg vil holde fast i, at dette ikke er noget du skal vente på i den nærmeste fremtid.

Jeg kunne sagtens holde dig hen og sige, at det nok skal komme, for det skal det nok. Der kommer bare til at gå noget tid og derfor vil jeg ærlig og åben omkring, hvad vi kigger på. Jeg håber trods alt du sætter pris på den del, selvom jeg godt kan forstå dine frustrationer.