Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Antal under abonnementer

0
Hej

Det ville være rart hvis i ville tilføje antal og pris (Pris taget fra tilknyttet varenumre) under abonnementoversigten.

Det skal tilføjes 2 steder:

Under kunder/abonnementer her skal der tilføjes 2 kolonner en med pris og en med antal det vil give et godt overblik.

Det samme under Abonnementer/Abonnenter.

 

Det burde ikke tage mange minutter at tilføje.

Hilsen

 

Jonas
i Forslag » Andet af (700 points)

1 Svar

Hej Jonas, 

 

For at jeg er helt med på at forstå behovet, så vil jeg lige spørge lidt ind. 
Hele tanken bag et abonnement er, at man sælger de samme vare med faste intervaller til en bestemt gruppe af kunder. 
På den baggrund vil jeg høre, hvorfor du ønsker at se, det for hver enkelte kunde? Det vil være det samme for alle kunder, medmindre du har aftalt en særpris, hvilket i tilfældet vil blive vist på abonnenten. 
Du kan godt se antal og prisen (hvis det er en særpris) under 'tilknyt varer/ydelser'.
Jeg håber du er frisk på at uddybe, hvad fordelen er ved at have de to andre steder, så jeg er helt sikker på, hvorfor du ønsker dette :) 

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Vi har +100 forskellige abonnementer og mange af vores kunder har særpriser og forskellig antal.

Når jeg går ind i en af oversigterne har jeg ikke noget overblik da jeg ikke kan se pris og antal.

Jeg skal ind på hvert enkelt abonnement og se antal og ned og se under vare numre hvad prisen er.

 

Jonas
Hej Jonas og tak for at følge op,

Jeg kan godt følge dig i, at det kan være besværligt at se jeres priser og varer.

Omvendt vil jeg også sige, at dette er en meget specifik forespørgsel, som vil skabe værdi for en lille gruppe af kunder.

Når vi vurdere, hvilke forslag vi skal implementere, så holder vi det altid op mod, hvordan vi kan hjælpe flest mulige kunder og her er jeg nødt til at sige, at vi har andre forslag, som vil være mere værdiskabende for flere kunder.

Derfor vil jeg for nu afvise dit forslag.

Hvis jeg oplever, at flere kunder ønsker dette i fremtiden, så vil dit forslag selvfølgelig stadig tælle med, så det har stadig værdi, at du skriver det her. For nu vil jeg dog sætte det implementeres ikke.

Du skal alligevel have tak for at dele dine ideer med os. Jeg kan godt se det smart i dit forslag, selvom det ikke lige bliver i denne omgang vi arbejder videre med det :)
Hej Jesper

Det er den samme plade man får hver gang man kommer med et forslag der vedr. abonnement.

Det er et modul i ikke har fokus på, da der nok ikke er mange der bruger det.

Synes bare ændringen er så lille, at burde kunne løses på meget kort tid.

Jonas
Du kan have en pointe i vi har mere fokus på andre dele af programmet, men hvis vi kan gøre flere brugeres hverdag nemmere der, så vil vi i mange tilfælde vælge at gøre det.

I forhold til det er en lille ændring, så er jeg helt enig, men det kan være vi har forskellige forestillinger omkring, hvordan det skal vises.

Af nysgerrighed, har du så et bud på, hvordan vi kan præsentere alle abonnementer, varer, særpriser og abonnenter på en overskuelig og nem måde? Det er ikke for at lyde flabet, tværtimod. Jeg er oprigtigt interesseret i, hvordan det kunne gøres, men at opstille 100+ abonnementer med tilhørende varer, abonnenter og særpriser er ikke noget jeg føler en lille ændring som bare lige løses.

Jeg erkender dog, at jeg ikke ved alt og derfor er jeg altid åben for tanker og ideer, hvis du skulle have den gyldne fremgangsmåde :)

Hej Jesper

Opbygninger af siden er den samme om man går ind via abonnementer eller kunder.

Eneste forskel en nr. helt til venstre, under kunder står der abonnementsnummeret under abonnementer står kundenummeret. 

Jeg ville bare indsætte de to kolonner ind som vist på billedet, de skal bare være samme størrelse som særpriser

Hej igen,

Det er helt fair du ønsker det her. Udfordringen er som altid et spørgsmål om plads og her synes jeg at pladsen er presset. Det er altid en vurdering af skærmstørrelse og hvor presset man ønsker det.

Jeg kan dog se en udfordringen, hvis bare man har to varer/ydelser på et abonnement. Så kan man ikke bare skrive antal, da det kan dække flere varer/ydelser.

Jeg vil dog sige tak for at komme med inputs. Det er altid fedt at have inputs til fremtiden, hvis det skulle blive aktuelt. For nu ændrer jeg dog ikke status, men det er meget rart at se, hvordan det kunne vises, hvis det skal give mening for jer brugere :)