forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Incasso service

0
Jeg syntes det kunne være fint hvis EC. tilbød en funktion som andre regnskabsprogrammen tilbyder nemlig incasso service. hvis man har nogle få dårlige betaler, ja så vil det blive for dyrt at bruge et incasso firma men hvis EC tilbød denne funktion for et mindre beløb om året, ja så ville vi små virksomheder også kunne få alle vores penge ind.  tænk over det!!!!
lukket som en kopi af: Finde inkasso-kandidater
spurgt 30 Maj i Forslag » e-conomic generelt af Ole Markvart (360 points)
lukket 14 Jun af Jesper Mieritz

1 Svar

Hej Jonas og mange tak for dit forslag, 

Når du siger funktionen her skal overtage for et inkasso firma, så er jeg lige nødt til at være helt sikker på, hvordan det skal virke. Jeg er nemlig i gang med at undersøge muligheden for om vi kan danne en inkassovarsel til jeres kunder. Den er ikke klar, men jeg har det lidt på tegnebrættet. Du kan se mere omkring det her.

Jeg vil derfor høre, hvad forskellen er, hvis der er en forskel, på dit forslag og så det jeg henviser til. 

Det er meget brugbart at vide, hvad du præcis ønsker vi skal kunne for at imødekomme din efterspørgsel. 

Jeg ser frem til at høre fra dig :) 

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 4 Jun Forslag af Jesper Mieritz (53,560 points)
i gang× 3
løst× 103
besvaret× 247
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.