forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Afdeling på fakturaer - fordeling v/ensamlet faktureringslinje

0
Vi fakturerer ofte et samlet beløb til vores kunder, men kører afdelingsregnskab og skal så efterfølgende sidde og fordele indtægten på de rigtige afdelinger.

Et ønske herfra er at få en fordelings"ting" på fakturaer, så man allerede der kan definere afdelingsbogføringen på den ene samlede linje man bogfører.

De fleste gange kan vi heldigvis lave flere linjer og komme ud over den ekstra bogføring, men vi har stadig en del som skal fordeles manuelt.

Vh

Camilla
spurgt 30 Maj i Forslag » e-conomic generelt af Camillasvop (160 points)

1 Svar

Hej Camilla og tak for dit forslag,

Jeg er ikke helt sikker på om du er klar over, at du kan fordele de forskellige varelinjer ud på flere afdelinger. Det virker lidt om du allerede ved dette ud fra din bemærkning omkring, at du kan lave flere linjer. Hvis du allerede ved dette, så er det super fint. Jeg ville blot nævne det.

Hvis min antagelse omkring, at du ved dette er korrekt, så er jeg ikke helt sikker på, hvordan denne 'fordelingsting' skal virke. Du kan nemlig allerede nu fordele ud. Vil du være frisk på at uddybe det, så jeg er sikker på, at jeg forstår det korrekt :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 4 Jun Forslag af Jesper Mieritz (65,040 points)
Hej Jesper

Tak for dit svar.

Jeg er klar over man kan lave flere linjer og fordele herpå.

Vi laver ofte en faktura med samlet pris iht. aftale kr. xxxxx - det samlede beløb kunne jeg godt kunne tænke mig at kunne fordele uden at skulle lave flere linjer.

Giver det mening?

VH Camilla Svop
Hej Camilla,

Ja, det giver mening. Tak for at følge op :)

Jeg vil sige, at dit indlæg har ligget lidt her på vores forum og der har ikke været andre brugere, som har fulgt op på indlægget. Det er samtidigt ikke noget jeg har hørt før. Min antagelse vil være, at dette ikke er noget en større mængde af vores brugere mangler i programmet. Vi kigger i første omgang på andre forslag, hvor flere brugere har givet udtryk for, at det er noget de ønsker.

Derfor vil jeg for nu afvise, at vi kigger nærmere ind på dette.

Jeg håber løsningen med at lave flere linjer kan bruges, selvom det kan give et lidt specielt udtryk af fakturaen.

Hvis vi oplever en større efterspørgsel på dette i fremtiden, så tæller din stemme her selvfølgelig stadig med.
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”