Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




"Knap" til arkiv i kassekladden ved indscannede bilag

+1
Hej

Jeg syntes det ville være en god ide med en "knap" til arkiv i kassekladden, da kunderne har det med at scanne bilagene ind flere gange - så for ikke hele tiden at skulle springe et bilag over og senere flytte dem til arkiv.
i Forslag » Andet af (220 points)

4 Svar

Hej og tak for dit forslag,

For at være helt sikker på, hvad du mener her, så er jeg nødt til lige at spørge lidt ind.

Når du siger du vil have en knap, hvad skal den knap så helt præcis gøre? Jeg er helt ikke sikker på, hvad der skal ske, når du siger der skal være en knap, som hjælper dig med at springe bilag over.

Jeg håber du er frisk på at hjælpe her :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Lignende indlæg: 

20112

Hej Jesper

 

Prøv at læse mit indlæg, der syntes jeg at jeg besvarer det du spørger om, ellers er du velkomme til at ringe til mig, tlf.: 47 76 52 12

 

Hilsen Charlotte
Forslag af (220 points)
Hej Charlotte. Jeg beklager jeg først vender tilbage nu.

Lad os tage en snak så. Jeg vil hellere være helt sikker på, at jeg forstår dig.

Har du tid i næste uge? :)
Hej Jesper

Du ringer bare 47765212.

 

Hilsen Charlotte
Ja eller at "sletteknappen" virkede, så kunne man bare slette bilaget, istedet for at skulle arkivere det.

Vi oplever nemlig også at kunder indscanner det samme bilag flere gange, nogen gange lige efter hinanden.

Som det er nu, skal jeg på nogle kunder først gennemgå alle de ubehandlede bilag og slette dubletter mv førend jeg bogfører.

Ellers skal jeg bagefter huske at gå ind og slette - og bruger her tid på at sikre at det er det korrekte bilag mv.

 

/AWA
Forslag af (1.2k points)

Hej og tak for dit input til sagen her.

For at finde en god løsning for alle, så vil jeg høre om det ville virke for dig, hvis du ikke slettede dine bilag, men kunne overføre bilagene til et arkiv? Efterfølgende kan du så hoppe ind og slette arkivet. Du kan gøre det en gang om året eller i mindre intervaller. Det kan du selv bestemme. 
På den måde kan vi nemlig imødekomme både en knap til arkiv og en knap til at slette. 
Du kan betragtet arkivet som en salgs papirkurv, hvis det giver mening. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley

Hej Jesper

Det lyder helt fint for os. Så længe man så i arkiveringsøjeblikket kan vælge mellem de forskellige "arkivbokse". Så vil det faktisk være en rigtig god ide.

Så kan vi arkivere evt. kontoudtog under kontoudtog og dem vi vil slette i et arkiv for sig og så bagefter slette dem der fra.

Er det oppe og køre i løbet af september? :D

/AWA
Heg igen,

Super fedt du melder tilbage. Det tager jeg med videre.

Vi har lige i skrivende stund vores årlige hackathon i gang, hvor alle i virksomheden kan byde ind med deres ideer. Ideerne bliver der så udviklet på over 3 dage inden vi til sidst kigger på, hvad der kan implementeres.

Her er det her forslag faktisk med, så hvis det er en af vinderne, så kan du være heldig det kommer med i september. Det er dog ikke sikkert og hvis ikke det kommer med her, så kan jeg ikke love noget. Jeg skal dog nok give dig opdatering på hele sagen, når jeg ved mere :)

Hej igen,

Så har vi fået snakket om forslaget her.
Når vi vurderer forslagene vi får her på forum, så handler det rigtig meget om, hvor mange kunder, der bakker om omkring de enkelte forslag.

I denne omgang har vi valgt at fokusere på andre forslag med en bredere opbakning. Derfor sætter jeg forslaget her til implemeneteres ikke. 
I kan hoppe ind på listen for 'overvejes' og stemme på dem i gerne vil have implementeret. Det er dem vi løbende kigger på at gå videre med. 

Du skal dog have tak for forslaget. Jeg kan sagtens se ideen, men det bliver ikke lige i denne omgang. 
Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)