forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Spærrede konti ønskes ikke vist på rapporter m.m.

0
Jeg vil på feks en Saldobalancen gerne se ALLE konti, også de, der er i nul, og ingen bevægelse har i perioden.

Desværre medtages SPÆRREDE konti også, og det ønsker jeg ikke, da det er gamle, tidligere anvendte konti, som ikke længere bruges. Spærrede konti medtages selv om saldi er nul og der ingen bevægelser er i perioden.

Har EC en løsning på det?

Med venlig hilsen
Anne Bjørnsten
A B Consult, regnskabsassistance
spurgt 24 Maj i Forslag » e-conomic generelt af A B Consult (2,000 points)

1 Svar

God dag Anne.

Tusind tak for dit indslag, det er godt at høre at du går op i hvordan programmet fungere.

I forhold til dit indlæg, så må jeg sige at jeg er enig i at det måske ikke giver alt for meget mening at man ser de spærrede konti når man medtager konti med 0 i saldo. Grunden til at de er spærret er nuvel at man ikke længere ønsker at anvende dem. Jeg vil da lige prøve at tage den med og høre om det ville være noget vi ville kunne rette, og eventuelt også om det er meningen at de skulle tages med i første omgang, når nu spærringen er forekommet.

Vi overvejer faktisk er at lave en helt ny tilføjelse på rapport systemet, der skulle gøre det lidt mere lækkert. På nuværende tidspunkt kan jeg desværre ikke sige mere om det. Jeg vil ihvertfald tage dette foreslag videre og høre hvad vi kan gøre ved det.

Jeg sætter denne til overvejelse, og så høje jeg da lige teknikken ad.

Tusind tak for indslaget - Jeg vil ønske dig en fantastisk dag Anne.

Venlig hilsen/Best regards

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 30 Maj Forslag af Charles Jensen (540 points)