Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Saldo på oprindelig valuta

0
Hejsa,

Jeg savner at kunne se de original valuta saldo på vores udenlandske konti i E-conomic når jeg har indtastet bilag i daglig under Kassekladde. Jeg har fået beskeden, at det ikke kan lade sige gøre i E-conomic som kan vise saldo på DKK, derfor er det nemt for mig at stemme bank bogføring vedr. DKK konto dog ikke med de udenlandske konti. Det er et ønske fra vores side og håber, at det kan lade sige gøre en dag!

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Aijing Chen Wittrup
i Forslag » Andet af (120 points)
opdateret af

1 Svar

Hej Aijing og tak for dit forslag,

Jeg kan sagtens se udfordringen, hvis du arbejde med bankkonti i anden valuta. På den lange bane vil vi meget gerne kigge på muligheden for at kunne afstemme i flere valuta i bankafstemningen. Det er opgave, der stadig er ved tegnebrættet, så vi er ikke færdige, men det er noget vi meget gerne vil dykke ned i.
Når det er sagt, så vil jeg lige være sikker på om du ønsker at kunne afstemme banken i bankafstemningen, eller vise beholdningskonti i kassekladde i flere valuta?

Jeg har nemlig to ting du kan gøre i dag. De er ikke optimale, men måske bedre end den måde du gør det på. Du får mulighederne, så kan du jo selv vurdere :)

Under kassekladden kan du selv bestemme, hvilke konti du vil have vist som beholdningskonti. Det vil sige du sagtens kan have den udenlandske konto, men visning vil være i DKK. Du kan derfor trykke på kontonavnet og herefter åbne kontokortet. Du kan nu skifte til den pågældende valuta.

Det kan måske hjælpe lidt.

I forhold til bankafstemningen, så kan du trække et kontokort på en bestemt valuta og så afstemme. Det er en lidt langsommelig og gammel måde at gøre det på, men det kan lade sig gøre.

Jeg håber det måske kan hjælpe dig lidt. Jeg ser frem til at høre fra dig og rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)