Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




brugeradgang til Smart-inbox under basic

0

Vi vil gerne have en piccoline til at indscanne bilag
Hun har brug for at se i e-conomic, hvilke bilag der er indscannet. i smart inbox.
Dette er dog ikke muligt uden at give hende adgang til de samlede regnskabsmuligheder.
Under brugerrettigheder i indstillinger under basic, optræder muligheden desværre ikke at tildele adgang til smart inbox eller indscannede bilag.

Er der mulighed for at få tilføjet smart inbox under "basic" i brugerrettigheder.

mvh
Kristian
Midgaard Event
http://www.mev.dk
https://escaperoom.dk

i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Kristian og tak for dit forslag. 

Der er ingen tvivl om, at det forslag du kommer med her giver mening. 

Jeg vil lige starte med at sige, at du godt kan give adgang til medarbejdere eller lignende kan sende bilag ind via appen uden at have adgang til resten af e-conomic. Du har dog ret i, at man ikke kan lave en begrænset adgang inde i e-conomic til vores Smart Inbox.
Grunden til dette er, at der findes en udfordring i forhold til det vi kalder for vores REST API. Det er vores REST API, der gør, at vi ikke bare kan kan give adgang til Smart Inbox. Det er ret teknisk, men når du står inde i smart inbox, så har den grene ud til alle mulige forskellige steder i programmet. Det er posteringer, leverandører, konti mm. Det vil sige, at en udelukkende adgang til smart inbox godt ville kunne laves, men uden adgang til de overstående dele af programmet, så giver det ikke mening med en begrænset adgang. Vi kan på nuværende tidspunkt ikke adskille disse i vores 'nye' API, som kører på REST.

Vi har store ting i gang med vores API, men disse muligheder for adgang vil ikke have højeste prioritet, hvilket betyder, at der i den nærmeste ikke vil blive kigget på dette. Vi er ved at skifte fra det, der hedder SOAP til REST og her der en masse udfordringer, som vil have højere prioritet end det punkt jeg har prøvet at beskrive. 

Derfor vil jeg afvise, at der kommer en begrænset adgang nu og her. Du skal dog vide, at vi er klar over problemstilling og det bliver ikke glemt, men gemt. For nu vil jeg dog sætte det til implementeres ikke. Når vores API er klar, vil sagen blive taget op igen.

Husk på du godt kan bruge appen uden at adgang til inboxen. Du kan se hvordan du gør ved at klikke her. 

Spørg endelig, hvis der skulle være noget.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Jeg synes da helt klart at det ville været noget der ville være en god ide at i for kigget på som en mulighed i fremtiden og at det kom øverst på listen smiley

Vi står nemlig med delvist den samme udfordring som Kristian fra Midgaard Event. Dog med tvistet at vi har en der gerne skulle kunne se de faktura vi får ind på vores EAN-nummer, så de kan betales manuelt.

God dag

Alex

SMP Rengøringsservice ApS

www.smpservice.dk

Hej Alex

Super fedt du byder ind med din holdning også. I første omgang vil jeg sige, at det ikke kommer til at ændre det store, men din kommentar vil helt sikkert blive taget med i den samlede vurdering. En stemme er ikke altid det, der gør forskellen, men mange bække små, gør en stor å.

Hvis vi skal blive i metaforen, så har vi en bæk mere, der leder til åen. Hvis der tilslutter sig nok bække, vil floden flyde over hurtigere end først antaget.

Din stemme her er derfor med, så det er godt at se, at du gør brug af de rammer vi har stillet til rådighed for at kunne påvirke udviklingen.

Rigtig god dag :)

Hilsen Jesper Mieritz