forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mulighed for at oprette forskellige modtagere til faktura og kontoudtog

+1
Hej e-conomic

VI oplever efterhånden ret ofte, at vores kunder benytter sig af eksterne virksomheder til at håndtere modtagelse af fakturaer. Det betyder, at vi skal sende fakturaen til en email, men at alle andre informationer (kontoudtog, tilbud, rykkere etc.) skal sendes til en anden email. På nuværende tidspunkt er det ikke muligt i systemet, at man vælger en anden email end faktureringsemailen som modtager af f.eks. kontoudtog, så det skal huskes manuelt, hvilket er svært med mange forskellige kunder.

Derfor vil jeg meget gerne foreslå, at I tilføjer muligheden for, at man kan vælge forskellige modtagere af fakturaer, kontoudtog etc. som så ligger fast i systemet, så man ikke behøver at huske det fra gang til gang og derfor undgår muligheden for fejl-afsendelser af information, og information der ikke kommer frem til rette person.

Mvh og mange tak :-)

Jette
spurgt 18 Maj i Forslag » e-conomic generelt af kaffeJette (190 points)

1 Svar

Hej Jette :)

Super godt forslag du kommer med her. Det er helt sikkert en relevant problemstilling at tage op.

Det er noget vi har kigget på før, men hele sagen er blevet rykket lidt, da andre sager er blevet prioriteret højere. Jeg vil derfor sige, at du ikke skal forvente vi har en løsning klar lige i den nærmeste fremtid. Det er dog ret efterspurgt og giver rigtig god mening, så det er helt sikkert noget vi har med i tankerne. Mange tak for dele dine tanker med os. Det er super fedt du har lyst til at bruge tid på det.

Rigtig god weekend :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 18 Maj Forslag af Jesper Mieritz (67,050 points)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”