Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Priser til forskellige kundegrupper

0
Hej!

Vi er et nystartet firma, der har 2 kundegrupper privat kunder og engroskunder, disse grupper har hver deres pris.

Et ønske er, at det kunne lade sig gøre, at have 2 priser på samme vare, så der kunne sættes en prisgruppe på varenummeret, da det bliver noget rod hvis vi skal køre med 2 varenumre på samme

Jeg ved godt at der findes prisgrupper både i lagermodulet og projektmodulet. Men vi kører ikke med lager da vi producerer i takt med bestillinger.

Håber dette giver mening.

Med venlig hilsen

Clausen Catering Copenhagen A/S

Nina Haar

bogholder
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Nina og tak for dit forslag

Jeg kan høre du allerede har undersøgt de alternative muligheder vi har for rabat i lager og projekt. Jeg vil derfor ikke komme ind på den del. Hvis du har spørgsmål til, så må du endelig sige til.

Det første jeg lige vil vende med dig er dog en rabat mulighed, som allerede findes. Du kan i dine kundegrupper angive en procentvis rabat. Det vil sige du kan dele dine kunder op i to kundegrupper.

En til privat og en til engros.

Du kan så på kundegruppen fx give en rabat på 10% til alle engros kunder. På den måde kan du udfra kundegruppe angive, hvilken pris der gælder for privat og engros. Hvordan vil det virke for dig? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)