Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opfølgningslisten tilføjet hutige links?

+1
Er det ikke muligt at åbne op for at opfølgning kan tilføjes under punktet hurtige links?

Syntes ikke jeg kan finde "opfølgning" i mulighederne under vedligehold hurtige links

Venlig hilsen Henrik Gudiksen www.bakkamera.dk
relateret til et svar til: Opfølgning notat på forsiden (Hjem)
i Forslag » Andet af (1.2k points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Det er et super godt forslag du kommer med her. Det giver rigtig god mening at have sine noter synlige under hurtig links. Jeg vil i første omgang lige undersøge de tekniske udfordringer med denne menu, da den er brugerspecifik kan jeg forestille mig det er lidt mere avanceret og sikkert også derfor den ikke er der på nuværende tidspunkt,

For nu vil jeg sætte forslaget som overvejes. Jeg vil opfordre andre brugere til at bakke op, hvis de er enige, så vi kan se, at dette vil gavne et større antal kunder.

Jeg vender tilbage, når jeg ved lidt mere :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej,

Jeg beklager jeg først vender tilbage nu.

Vi har kigget på sagen og jeg har afventet et andet stort projekt vi har kørende, da det vil have indflydelse på sagen her. Det er projekt omkring hele den måde e-conomic er bygget op med URL's mm.

I første omgang vil det store projekt have den største prioritet og det her vil ikke blive aktuelt før vi er færdige med det.

Jeg vil sige, at vi har noget potentiale med, hvordan vi bruger noter, så jeg vil helt sikkert gemme forslaget, når vi på et tidspunkt kommer til at kigge på noter. Det er dog ikke noget vi har planlagt og derfor kan jeg ikke love dig, hvornår det vil komme. På den baggrund vil jeg sætte forslaget som implementeres ikke. Hvis/når vi kommer til noter, så skal jeg nok give dig en opdatering, hvis vi kommer til at gå i denne retning.

Mange tak for at komme med dit forslag. Det er ikke permanent nej. Det er bare et nej lige for nu :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)