forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Arkiv og Udgående post

0
I programmet findes en rigtig nyttig mulighed for at sende faktura med mail, både direkte ved bogføring og fra arkivet.

Fra arkivet har vi dagligt behov for at sende ?pakker? med to eller flere bilag ad gangen.
Efter hver afsend-kommando går der desværre meget tid tabt, fordi vi fra arkiv skal sendes videre over i Udgående post oversigten, og der så først sker sortering af de mange tusinde, historiske forsendelser.

Det vil være smart, hvis dette skift til Udgående post slåes fra, sådan at man forbliver i Arkiv,
uanset om man sender et enkelt bilag (her virker det meget fint, og man forbliver i Arkiv) eller to eller flere bilag (her er det meget langsomt).
spurgt 12 Jul, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Martin Høj (190 points)
status opdateret 6 Dec, 2012 af Lasse Bager

3 Svar

 
Bedste svar
Hej Martin,

Jeg kan ærlig talt ikke huske, hvorfor vi oprindeligt besluttede at skifte til Udgående post efter afsendelse fra Arkiv. Et bud kan være, at man dermed kan se, at fakturaerne er sendt - men (1) hvorfor så kun ved masse-afsendelse, og (2) man kan jo selv gå til Udgående post.

Det skal i hvert fald ikke hedde sig, at en forbedring af en sådan karakter, at den sikkert sparer dig for lige så meget tid <em>for hver afsendelse</em>, som det vil tage os én gang for alle at ændre det, skal gøres til en stor ting.

- så det har vi ændret


Mvh.

Christian Estrup

Chief Product Architect

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 13 Jul, 2010 Forslag af Christian Estrup (20,190 points)
valgt som bedste svar 6 Dec, 2012 af Lasse Bager
Hej Christian,

Tak for hurtig indsats. Det virker. og det er så meget hurtigere

Mvh
Martin Høj
besvaret 17 Jul, 2010 Forslag af Martin Høj (190 points)
Super forslag, og herlig reaktion. Tak !

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

besvaret 18 Jul, 2010 Forslag af SusanneK (15,800 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”