Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hurtigere opdatering/sync fra web-ordrer

0
Siden jeg først integrerede eConomic med min webshop for efterhånden en del år siden, har jeg været træt af at ordrer fra min shop tog evigheder om at integrere.

Jeg talte en del med supporten i starten, som fortalte at det skam var dyrt, sådan at få et "call/ordre sync" til at ske oftere end de 15 min det tager nu.

Vi er nu i år 2018...!!

Kan det virkelig passe, at jeg stadig skal sidde og vente på at mine ordrer i shoppen bliver syncroniseret?

Det virker totalt oldnordisk - og er et efterhånden større og større problem for mig, da jeg ofte har mine kunder på chat, samtidig med at de laver ordren. Og så skal jeg vente et kvarter med at kunne gøre ordre færdige i eConomic. Det er lige på grænsen til at blive pinligt... ;-)

 

Til forskel synkroniserer Dinero og fx. Pakkelabels øjeblikkelig, når en ordre bliver lavet.

Er tiden ikke moden til at eConomic laver sync´s noget oftere?
i Forslag » Andet af (560 points)

1 Svar

Hej Lars :)

Jeg kan godt forstå det er irriterende, at der går lidt inden de kommer ind.

Jeg vil dog lige starte med at spørge om, hvilken webshop og integrationspartner du har? Jeg kender ikke alle mulighederne på markedet, men jeg kender vores egen webshop ret godt og her kommer ordren ind lige så hurtigt, som jeg kan klikke mellem menuen. Den præcis tid kender jeg ikke, men vi snakker sekunder her.

Jeg vil meget gerne lige undersøge, hvad der kan være grund til dine ordre så langsomt ind. Derfor mit spørgsmål i forhold til, hvem du benytter som partner.

I samme omgang vil jeg høre om du har kontaktet dem og spurgt om, hvorfor der godt kan gå så lang tid? I så fald. Hvad var deres svar?

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Heps

Det er en Smartweb/Wannafind løsning.

...jeg har ikke talt med dem om det, da jeg oprindeligt fik at vide af en supporter hos jer, at det er synkroniseringen fra jeres side der ikke sker ofte nok.

...og desuden opdaterer Pakkelabels.dk jo med det samme ;-)

Tak for svaret!
Hej igen og tak for svaret. Jeg prøver lige at kigge på det, så vender jeg tilbage :)

Så har jeg et svar klar til dig :) 

Der er både og gode og dårlige nyheder. 

Den gode nyhed er, at din problemstilling sagtens kan løses. Du skal have fat i Smartweb eller Wannafind. Jeg ville starte med smartweb og høre dem. 

Den dårlige nyhed er, at den supporter du har snakket med førhen har taget fejl. Vi laver ikke et sync. hvert 15 min. Det er mere eller mindre op til din integrationspartner at smide det ind til os. En løsning er derfor forudsat, at deres integration er i stand til at gøre det. Det kan jeg ikke svare dig på, da det er smartweb/wannafind har bygget. Hvis du prøver at hive fat i smartweb, så vil jeg tro, at de i højere grad kan uddybe, hvordan deres integration virker og hvilke muligheder der findes. Jeg ved ikke om du har en kontakt til dem, ellers har jeg fundet en side på deres hjemmeside, som kunne være et sted at starte. Klik her for at komme derhen.

Jeg håber det kan hjælpe dig videre. Spørg endelig, hvis der skulle være noget :)