forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

mere automatisering af Inbox bogføring

0
Jeg vil gerne foreslå at man kan automatisere bogføring via indboxen mere. Særlig vil jeg gerne kunne have en fast modkonto, så jeg ikke behøver at taste det ind for hver postering. Altså så det altid bare står der automatisk.

Det vil reducere min bogføringstid ret kraftigt.
spurgt 15 Maj i Forslag » e-conomic generelt af NielsAndreasen (120 points)

2 Svar

Hej Niels og tak for dit forslag

Nu ved jeg ikke om du primært bogfører med leverandørstyring. Du kan på dine leverandører fast sætte op, at den skal vælge en bestemt modkonto.

Ellers er væres smart inbox præget er det vi kalder machine learing. Det vil sige, at systemet "lære" ud fra, hvordan du tidligere gjort. Hvis den kan finde en læring i det vil den foreslå din kontering. Det er ikke sikkert du vil opleve det i starten med over tid vil det i mange tilfælde blive bedre. Kan det hjælpe dig? :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 15 Maj Forslag af Jesper Mieritz (65,120 points)
Hej Niels,

Jeg ved ikke om du har set mit svar, ellers får du lige en besked mere her.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 29 Maj Forslag af Jesper Mieritz (65,120 points)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”