Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kontoudtog/rykker til EAN nummer

+2
Jeg savner - og især vores kunder at kunne sende kontoudtog/rykkere til EAN nummer.
lukket som en kopi af: sende rykkere via EAN
i Spørgsmål » Andet af (140 points)
lukket af 🔒
Der har været spurgt til det her på Forum i mange år snart. Vi sender over 100 EAN fakturaer hver måned. Og det er virkelig en belastning, at vores eneste mulighed er at ringe til kommunen, hvis de ikke betaler.

Vores kunder (kommunerne) oplever det også som en dårlig service, at vi ikke kan rykke eller sende et kontoudtog på normal vis.

Så det ville være dejligt, hvis det var noget om I ville prioritere.

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

Jeg kan sagtens se behovet for at kunne sende rykkere og kontoudtog via EAN. Det er også noget vi før har snakket om herinde, men det er ikke blevet prioriteret endnu. 

Jeg har det på en liste af oplagte tiltag vi kunne kigge på for at forbedre e-conomic. 

Vi har blandt andet fået forespørgslen her

Indtil videre vil jeg sige, at du ikke skal regne med denne funktion er lige på trapperne, men det er super fedt du giver din mening til kende. Det vil helt sikkert betyde noget i forhold til, hvordan vi vægter de forskellige forslag. 

Jeg vil henvise dette indlæg til det andet, og jeg skal selvfølgelig nok give dig en opdatering, hvis vi kommer tættere på en løsning. 

Mange tak for dit forslag. Jeg håber du får en god dag :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)