Hej Jens og Helge
Jeg beklager jeg først vender tilbage nu. Jeg har ventet lidt med at give svar fordi jeg afventer en tilbagemelding fra vores team som sidder med den her del i programmet. Vi har nemlig i sidste uge lagt en forbedring ud i sidste uge og vi prøver at se, hvor stor forbedringen havde været af denne. Uden at have de præcise tal klar til jer, så kan vi se en klar forbedring af præcisionen i de forslag vi giver tilbage i Smart Inbox. Det er ikke fordi denne opdatering har givet markant flere forslag, men de skulle ud fra statistikken være mere præcise.
Vi er klar over, at vi stadig har læring til gode på området omkring aflæsningen og vi kan være meget bedre. Vi har derfor også flere tiltag i gang for at forbedre både sikkerheden i vores forslag og hvor mange forslag vi giver tilbage. Vi er blandt andet ved at skifte hele vores OCR-læser ud, så vi med højere præcision kan 'læse' PDF'erne.
Vores system arbejder også ud fra Machine Learing og her kræves der data og rigtig meget af den. Vi vil derfor over tid forbedre os alene på den baggrund.
Lige nu er der også en løbende debat omkring, hvor mange forslag vi skal give. Vi kunne faktisk godt give flere svar tilbage på felterne. Det kræver at vi sænker vores sandsynlighed for, hvor sikre vi er på svaret. Af ren nysgerrighed. Vil i foretrække få, men meget præcis svar, eller flere svar med større usikkerhed? Vi har lavet en antagelse om, hvor vores grænse skal ligge, men den bygger egentligt ikke på jer brugeres feedback, så det kunne være interessant at høre :)
Venlig hilsen/Best regards
Jesper Mieritz
Knowledge Manager, Planet WOW

e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Langebrogade 1, 1411 København K
CVR-nummer: 29403473
Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
-
Hop herind og stem på de forslag du er enig i!