Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Godkendelse af anden bruger - ifm smart-inboks

0
Ifm smart-inboks kunne jeg godt bruge en funktion, hvor jeg kunne udfylde afdeling direkte og have mulighed for at have flere linier på en faktura.
Derudover kunne det være en super hjælp, hvis man kunne sende til diverse brugere for godkendelse - så de ikke overføres til kladde før man/godkender har godkendt bilag.

Håber det giver mening, og måske kan benyttes af flere end os :-)
i Forslag » Bilagshåndtering af (190 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

Vores Smart Inbox er et relativt nyt modul og derfor er der helt sikkert elementer vi kan kigge på. Jeg er derfor meget glad for du kommer med din feedback på modulet.

Da det er et ret nyt modul har vi fået meget feedback. Indtil videre har vi stillet forslagene op og er i gang med at vurdere, hvor vi skal starte henne. I forhold til afdeling, så er det en af de lidt mindre ting vi er i gang med at arbejde med. Der er flere af de her lidt mindre forbedringer som vi prøver at samle sammen. Det kunne være afdeling, projekt, valuta mm. Hvornår og i hvilken rækkefølge har jeg ikke et præcist svar på, men det er helt sikkert på listen.

Godkendelse er lidt større sag og har planlagt at kigge på dette i Q3, det betyder ikke vi har løsning klar til den tid, men der starter vi op og kigger på, hvordan vi kan indføre et godkendelsesflow.

Jeg kan desværre ikke være mere præcis end dette, men du har helt sikkert en pointe i de to forslag. Det ville være en lækker forbedring af vores Smart Inbox.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)