Hej og tak for dit spørgsmål :)
Det lyder lidt mystisk. Det er meget svært at vurdere, hvad der er gået galt her.
Derfor vil jeg lige starte med at tjekke et par ting.
Er det bestemte kunder, som aldrig modtager dem, eller er det mere tilfældigt, hvornår de går gennem? Altså den samme kunde med samme mail kan den ene dag godt modtage den, men den næste dag kan de ikke.
Hvilken status fakturaen har under sendt? Der vil typisk stå leveret, modtaget, sendt, ikke-modtaget eller lignende. Du finder det under salg -> sendt.
Afhængigt af, hvad der står her, så kan der være forskellige ting vi skal kigge på.
Det kan være den står som leveret. I så fald vil mit bedste bud være din kundes filter i mailopsætning. Der findes filtre, som opdateres og ændres uden jeres kunden har gjort noget og derfor vil de ikke opleve, at de har ændret, men i virkeligheden er der sket en ændring.
Hvis der står den ikke er leveret, så vil der stå en fejlbesked, som vi kan arbejde videre med herinde.
Jeg tænker vi kan starte her for at finde ud af, hvad der er gået galt.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz