Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tekstlinier + tomme linier ved leverandørbestilling

0
Der er ikke mulighed for at lave en tekstlinie og dermed komme med lidt ekstra kommentarer til leverandøren til den enkelte varelinie.

Det ville også være en fordel hvis man kunne indsætte blanke/tomme liner mellem hver vare så de ikke står lige efter hinanden. Det kan nogle gange være svært at læse hvis man bestiller flere varer og varebeskrivelsen fylder flere linier.

René Arpe It-konsulent
lukket
i Forslag » Andet af (17.3k points)
opdateret af 🔒

5 Svar

 
Bedste svar
Vores lagerstint her i det tidlige forår indeholder redigering af top level tekstfelt forventet (release 19. april). Der vil derved blive mulighed for at sende større/længere beskeder til sin leverandør.

Ligeså (besvaret andet steds) indeholder dette stint også redigering af varenavn ved oprettelse af bestillinger, igen vil der være mulighed for at skrive mere til. - http://forum.e-conomic.dk/forbedringsforslag-til-conomic/mulighed-for-rette-varenavn-ved-bestilling-t516.html

Endelig er der mulighed for  at redigere fontstørrelse og  liniehøjde. Det hjælper i al fald på printet (omend ikke på skærmen)

/ksm

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
valgt som bedste svar af 🔒
Hej

Jeg er fuldstændig enig. Jeg mangler mulighed for at skrive kommentarer ud for den enkelte vare hvis f.eks varen skal afvige fra en standardvare (f.eks specialhøjde, eller specialfarve).

Med venlig hilsen

Berit Clausen
Forslag af (280 points)
Hej Berit

I varekartoteket kan du på ikonet noter skrive de ting, som du ønsker at huske omkring varen. Når der er skrevet en note vil det fremgå af en farve.

Jeg håber, at det var dette, som du efterlyst.

Mange venlige hilsener
Britt
Forslag af (640 points)
Hej Britt

Tak for dit svar, jeg er bare ikke sikker på at det er den rigtige løsning.

Hvis jeg skriver det i noterne kommer det vel kun frem hos mig og ikke på bestillingen?

Det er heller ikke hensigtsmæssigt at det bliver skrevet i noterne idet det ikke altid er den samme afvigelse fra standardvaren der forekommer.
Derudover bruger vi også dummy varenumre til de varer som ikke er lagervarer og det vil heller ikke være hensigtsmæssigt hvis den samme note stod på dummy varenummeret hver gang.

Med venlig hilsen

Berit Clausen
Forslag af (280 points)
Hej Berit,

Se ovenfor. I en ikke al for fjern fremtid ca. 6 ugers penge kan du redigere varenavnet når du bestiller. Det løser det såvidt jeg forstår det du skriver.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)