Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændring af default kassekladde i smart-inbox

+3
Kunne være dejligt med mulighed for at ændre default kassekladde i smart-inbox, så man ikke skal ind manuelt og ændre på hvert eneste bilag, når man som jeg arbejder med forskellige kassekladder.
i Forslag » Andet af (150 points)
status opdateret af 🔒
Hej Berit

En lille opdatering herfra.

Kassekladderne i smart inbox vil nu blive sorteret ligesom rækkefølgen på dine kassekladder under regnskab. Førhen var det efter, hvilken rækkefølge de var oprettet i.

Det betyder du kan gå ind under alle indstillinger -> regnskab -> kassekladder. Herinde kan du ændre, hvilken rækkefølge de ligger i. Det vil sige den kassekladde du har øverst er den som vælge per default :)

1 Svar

Hej Berit :) 

Jeg er meget enig i, at det kunne være dejligt, hvis man frit kunne vælge kladde. Det er helt sikkert noget vi har øje på, hvis vi kigger på den lange for Smart Inbox. Lige nu er vi gang med at kigge på et par punkter, som kan forbedre oplevelsen her og nu. Der er default valg af kassekladde med i puljen. Hvordan og hvornår vi starter på dette er ikke helt lagt fast. Vi har nemlig også et større projekt på Smart Inbox, som er mere inde bagved, hvor vi virkelig skal dykke ned i koden. Derfor jeg ikke på nuværende tidspunkt en tidshorisont til dig, men du skal vide dette er en af de høje prioriteter på vores Smart Inbox.

Jeg har givet to workaround på problemet. Den ene kan du finde her.

Den anden kan du finde her.

Hvis du har spørgsmål til af disse, så skyder du bare løs.

Mange tak for at gøre os opmærksomme på dette. Jeg vil lukke dette indlæg med henvisning til dette. Grunden til dette er, at jeg vil samle det hele et sted for bedre overblik. Det betyder ikke sagen er lukket. 

Rigtig god dag :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)