Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betalinger

0
Hej

Vi arbejder med GBP og DKK, og vi kunne ønske os når vi laver betalinger, at vi kan se begge valutaer samtidig. Altså således at man under Sortering Valuta også har muligheden for at sorter Alle.

Hilsen
Dorte
i Forslag » Andet af (220 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Dorte :)

Jeg vil spørge lidt ind her for at være sikker på, hvad tanken bag er. Det er nemlig lavet på denne måde fordi man kun kan eksportere en valuta af gangen. Det kan derfor virke forvirrende at vise alle, men at man så ikke kan eksportere dem.

Derfor vil jeg høre, hvad i skal bruge muligheden for at se alle betalinger til? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej.

Når min chef skal kigge under betalinger, og skal se hvad der skal betales, glemmer han at sortere med anden valuta også. Og derved får han kun de danske forfaldne betalinger af sted til banken. Så blot derfor.

At man så ikke kan betale dem i samme omgang, tænkte jeg om man blot kunne standse overførslen med den information, så man kan prøve igen. Men så husker han den anden valuta også.

//Dorte
Hej Dorte og tak for at følge op :)

Jeg vil lade dit forslag ligge i ca to uger inden jeg tager stilling til, hvad vi gøre herfra. Grunden til dette er, at jeg meget gerne vil give andre brugere herinde en chance for at følge op på indlægget.

Når det er sagt, så har det førhen været svært at lure, hvilke betalinger man havde liggende. Derfor har vi nu lavet feltet for valuta om. Hvis du åbner den drop down, der er til valuta, så vil den kun vise de pågældende valuta. Din chef skal selvfølgelig huske at kigge her, men hvis han gør det, så er der ingen tvivl om, hvilke betalinger i hvilke valuta, der ligger klar. Jeg håber det kan hjælpe jer lidt allerede nu :)
Det er det vi går med, så må jeg se om han finder det nemmere :-)
Super fint, hvis i kan benytte dette. Jeg vil stadig give forslaget en chance i forhold til at andre brugere kan byde ind.

Jeg vender tilbage :)
Hej igen Dorte :)

For lige at give en afklaring på selve forslaget, så vil jeg lukke det ned for nu og sige, at vi ikke arbejder på, at få en samlet visning af alle valuta. Jeg vil dog lige høre, hvordan det virker for jer med valutamenuen?

Det er altid rart med noget feedback på programmet :)
Det er ikke noget vi altid har liggende - de to valutaer - og det er derfor det er svært at huske for min chef. Men netop fordi man ikke har mange linjer med udenlandsk valuta er det heller ikke et stort problem.

Måske man kunne dele det op således at de lå i to lister enten ude i menuen eller listet op med en sum for hver valuta under hinanden
Jeg kan godt se tanken med det du skriver her. Det ville give mening, hvis man har to valuta, som det lyder som i arbejder med. Når vi valgt denne måde at gøre det på, er det fordi vi har brugere, som har mange forskellige valuta og for dem ville det blive lidt rodet, hvis alle valuta bliver vist på forsiden af betalinger. Derfor har vi 'gemt' dem væk under menuen for valuta.