Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Posteringer vises i debet /kredit

0
Det ville være rart at kan kan udskrive en posteringsliste og få posteringer vist i debet/kredit og ikke i +/-, det vil være lettere at stemme af.
i Forslag » Andet af (160 points)

3 Svar

Hej Elin :)

Først og fremmest vil jeg lige høre, hvor du trækker listen henne i e-conomic?

Oven i det vil jeg spørge, hvad forskellen er på om der skrives +/- eller debet/kredit? Det kan jo være en vanesag om man vil se det ene eller andet, men i bund og grund har det samme betydning. Vil du prøve at uddybe, hvad ideen er i at skrive debet/kredit? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Elin :)

Jeg kan se du ikke har fulgt på mit spørgsmål, så jeg er ikke helt sikker på, hvordan du præcis ønsker dette i programmet. Jeg vil dog ud fra en antagelse om, hvad du mener, ikke arbejde videre med dette i denne omgang. Du er altid meget velkommen til at følge op. For nu lukker jeg indlægget. Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Der skal selvfølgelig ikke stå debet/kredit. Beløbene skal vises i højre eller venstre side - altså 2 kolonner.

Men tag feks en posteringsliste på kassekreditten.

Der kan man trykke på kontokort, så kommer alle posteringer frem.

Det er meget lettere at stemme af, hvis man kan se at alle udbetalinger står under hinanden i kredit, og alle indbetalinger står under hinanden i debet. Det er ment at fange en fejlpostering.

Det samme gælder på kreditor og debitor. Alle betalinger på feks en kreditorkonto står under hinanden.

Det er let at komme til at overse et lille -,      højre og venstre, det kan man ikke overse
Forslag af (160 points)