Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




udvikling på interfaces

+1
Det vil være godt hvis Economic gjorde noget ved interfaces når man logger på systemet. At de daglige nødvendige oversigter lå nemt tilgængeligt, uden man skal ind under en fane.

Oversigten man kan tilvælge på salgssiden er ret ubrugelig, når den begrænses til top fem kunder. Behovet for at se sidste sendte faktura, nemt at kunne kopiere etc vil være rart.

Oversigter over omkostninger - kommende forfaldne fakturaer etc.

Der er mange muligheder. Er det noget I arbejder på?
i Forslag » Andet af (430 points)
Det burde være en smal sag rent kode-mæssigt, at tilføje en liste over leverandørfakturaer til "Hjem" skærmen (altså når man logger på). Hvorfor har man brugt en hel side på at lave 3 gigantiske knapper "indtægter", "udgifter" og "start chat", i stedet for at vise relevante oplysninger?

Man kunne bruge skærmpladsen til visualisering af forretningens tilstand (grafer etc.). Tag eksempelvis et kig på Dinero's log-on side. Det er da en af de få ting, de har lavet på en god måde..

1 Svar

Hej William :)

Vi har startet et projekt op omkring, hvad vi ønsker at vise på hjemfanen. Der ikke noget konkret på bordet, men vi er klar over, at der er en masse potentiale at hente her. 

Vi har ikke planlagt noget endnu, så er det super fedt du allerede nu byder med ideer, så kan vi få det med i overvejelserne. Du nævner både hjem- og salgsfanen.

Jeg vil starte med at spørge ind til hjemfanen. Du nævner her forfaldne leverandørfaktura som en mulighed. Hvad tænker du ellers kunne give mening at vise? Jeg kan ikke love noget, men det er altid vigtigt med inputs fra jer brugere inden vi starter en proces omkring forbedring op.

Næste punkt er salgsfanen. Her vil jeg gøre dig opmærksom på, at vi har en funktion, der hedder hurtig links, som gør, at man kan have en menu på tværs af alle faner med de mest bruge funktioner. Du kan se, hvordan du sætter det op her. Hvis du har spørgsmål til, hvordan du sætter det op, så må du endelig sige til. 
Jeg ser frem til at høre fra dig.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)