Hej igen Tine
Dit forslag har nu ligget her på vores forum lidt. Det er lidt begrænset, hvor meget jeg førhen har hørt til dette. Derfor vil jeg som udgangspunkt også afvise, at vi arbejder videre med dette i første omgang.
Jeg vil dog også udfordre dit forslag lidt
Grunden til dette er, at jeg er meget nysgerrig på, hvordan jer brugere arbejder. Jeg ville personligt ikke bruge 'i ordre' til at se, hvornår jeg skal levere en ordre og derfor vil jeg meget gerne lære, hvorfor i arbejder på denne måde.
Som jeg forstår det, så vil du egentligt bare gerne vide, hvornår en specifik ordre/vare leveres til kunden. Ordre og vare vil i dette tilfælde være samme dato, da man kun kan angive en dato.
Dette kan du allerede nu se, hvis du hopper ind i dine igangværende ordre. Her kan du finde kunden med tilhørende leveringsdato for ordren. Hvorfor skulle du gennem dit varekartotek for at finde ud af, hvornår en bestemt ordre/vare skal leveres? Du har allerede denne mulighed i fanen ordre, hvilket giver mere mening for mig. Det virker umiddelbart mere naturligt at tjekke sine ordre i den fane, hvor du har alle dine ordre samlet og skal arbejde videre med ordren. Det ville jeg i hvert fald gøre. Alle arbejder dog ikke ens, så jeg håber du er frisk på at gøre mig klogere.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz