Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leveringsdato på varer "I ordre".

+2
Vi vil gerne høre om det er muligt at få en ekstra "infolinie" aktiveret i en menu.

Når vi går ind på "Lager" og videre ned i "varer", kan vi se hvor mange stk. der er i ordre ud for hver enkelte vare.

Når man så går ind for at se nærmere på "I ordre" på en enkelt vare, kan vi se hvilken kunde der har den i ordre, hvilket ordrenummer den er på, og hvornår ordren er oprettet.

Den info vi mangler efter ordredato er en leveringsdato. Altså at den leveringsdato der er aftalt i ordren, fremgår i infolinien ved siden af ordredatoen.

Vi håber det kan lade sig gøre.

Venlig hilsen

Tine

Reflections Copenhagen
i Forslag » Lagerstyring af (140 points)

3 Svar

Hej Tine,

Jeg kan sagtens se ideen i, at det giver mening med en leveringsdato herinde. Jeg vil lige lade dit forslag stå åbent i en uges tid, så andre brugere har mulighed for at byde ind med deres tanker omkring dette.

Afhængigt af efterspørgslen vil jeg tage stilling til, hvad vi gør herefter.

Jeg vender tilbage :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen Tine 

Dit forslag har nu ligget her på vores forum lidt. Det er lidt begrænset, hvor meget jeg førhen har hørt til dette. Derfor vil jeg som udgangspunkt også afvise, at vi arbejder videre med dette i første omgang.

Jeg vil dog også udfordre dit forslag lidt wink

Grunden til dette er, at jeg er meget nysgerrig på, hvordan jer brugere arbejder. Jeg ville personligt ikke bruge 'i ordre' til at se, hvornår jeg skal levere en ordre og derfor vil jeg meget gerne lære, hvorfor i arbejder på denne måde. 

Som jeg forstår det, så vil du egentligt bare gerne vide, hvornår en specifik ordre/vare leveres til kunden. Ordre og vare vil i dette tilfælde være samme dato, da man kun kan angive en dato.

Dette kan du allerede nu se, hvis du hopper ind i dine igangværende ordre. Her kan du finde kunden med tilhørende leveringsdato for ordren. Hvorfor skulle du gennem dit varekartotek for at finde ud af, hvornår en bestemt ordre/vare skal leveres? Du har allerede denne mulighed i fanen ordre, hvilket giver mere mening for mig. Det virker umiddelbart mere naturligt at tjekke sine ordre i den fane, hvor du har alle dine ordre samlet og skal arbejde videre med ordren. Det ville jeg i hvert fald gøre. Alle arbejder dog ikke ens, så jeg håber du er frisk på at gøre mig klogere.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Vi har også behov for at se leverings dato på en vare.

Jeg har også skrevet i forumet omkring dette tidligere, men også der har være andre indlæg omkring dette.

Venligst overvej det igen, da det giver et større overblik over behov for at bestille vare på forskællige tidspunkter udfra leverings tidspunktet.

Vi har dog ikke noget at bruge ordredato til, burde skiftes ud med levdato

MVH Henrik
Forslag af (520 points)