Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Godkend knap i posteringsvindue

0

Vi arbejder ofte med rigtig mange posteringer i kassekladden, som vi bogfører lidt ad gangen ved at Godkende de enkelte posteringer og derefter bogføre dem. Som e-conomic er nu, så skal man først klikke på Gem, når posteringen er færdig, og bagefter skal man så klikke på Godkend i selve kladden. Specielt hvis der er rigtig mange posteringer i kladden, kan det betyde, at det tager tid at finde posteringen igen, specielt hvis man har ændret en værdi, der påvirker kladdens sortering.

Derfor vil det være meget tidsbesparende, hvis man kan godkende inde på den enkelte postering, samtidig med at man gemmer den. F.eks. med en Gem & Godkend knap.

​Med venlig hilsen
Iben
i Forslag » Andet af (130 points)

3 Svar

Hej Iben og tak for dit forslag.

Inden jeg tager stilling til, hvad vi gør herinde fra, så vil jeg lige lade dit forslag ligge i en uges tid. Det gør jeg for at give andre brugere mulighed for at bakke op eller kommentere på indlægget, så vi kan få en så bred vurdering af sagen som muligt.

Når det er sagt, så vil jeg gøre dig opmærksom på, at du kan godkende alle posteringer i kladden på en gang eller bogføre selektivt ud fra de enkelte posteringer. Du kan altså sætte et flueben ude til venstre og bogføre helt bestemte posteringer ved at trykke bogfør posteringer. Så bogføres de valgte posteringer
Det kan være du allerede kender til dette, men du skulle da ikke snydes for muligheden ;-)

Jeg vender tilbage om en uges tid med en vurdering af, hvad vi gør i forhold til forslaget.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Iben 

Dit forslag har nu ligget i lidt tid, så jeg kunne se om andre brugere også savner denne funktion. Der har været meget lille efterspørgsel efter dette og derfor vil jeg afvise, at vi arbejdere med forslaget i denne omgang. Jeg vil derfor sætte det som implementeres ikke. Du skal dog have tak for at byde ind med dine tanker.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Nu er jeg ny i forum. - men jeg har eksakt samme problem. og - hvis man så har bogført 30 nye bilag, så skal man lige klikke på 30 x godkend, funktionen med at holde shift nede virker ikke her.

bør være en til - fra - funktion direkte i kassekladden!
Forslag af (1.4k points)