Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




manglende kolonne ifm udskrivning af åbentstående projekter

0
Hej

Jeg udskriver jævnligt en liste åbentstående projekter, og får en liste frem som har flere standardkolonner:

Nr. Navn Kundenavn Kostpris Salgspris Faktureret (er de eneste kolonner jeg skal bruge, resten sletter jeg i Excel)

Jeg mangler en kolonne med Kundenr. - kan jeg selv lave opsætning, hvor denne er med?

Venlig hilsen

Jette
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Jette og tak for dit spørgsmål :)

Du kan ikke i oversigten over dine igangværende projekter få kundenummeret med som tingene er i dag.

Det er dog fair at betragte dette som et forslag. Når vi kigger på nye forslag til, hvordan vi kan forbedre programmet, så vil jeg altid lade forslagene ligge herinde i et par uger inden jeg giver svar. Dette gør jeg for give andre brugere mulighed for at byde. Det er vigtigt for os, at de ting vi laver gavner flest mulige kunder og derfor kigger vi på, hvor mange brugere, der ønsker nye forslag.

Jeg vender tilbage om et par uger og tager stilling til, hvad vi gør :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jette

Dit forslag har nu ligget lidt, så vi kunne få et indblik i, hvad andre brugere mener om forslaget. Det er et forslag som jeg kun har hørt fra dig. Jeg har snakket med vores support og heller ikke her var det, som andre brugere har efterspurgt. Derfor vil jeg sige, at jeg ikke vil arbejde videre med dette. Du kan lave lidt tricks i excel, så det kommer til at stå rigtigt, men det vil kræve lidt manuelt arbejde.

Jeg sætter forslaget som implementeres ikke. Jeg håber du får en rigtig god weekend på trods af dit forslag blev afvist :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)