Hej og mange tak for dit spørgsmål :)
Der er en længere teknisk forklaring af, hvorfor dette felt ikke vil give dig forslag. Jeg vil i første omgang spare dig for den, medmindre du ønsker at få det. Det er i forhold til feltet, autoudfyld og genkendelse af, hvilket type felt det er.
Når det er sagt, så vil jeg afvise, at vi vil gå i den retning. Det er et bevidst valg, at der herinde ikke er mulighed for dette, da det vil forstyrre og dække de andre linjer. Hvis andre brugere sidder derude og er enig i, at det kunne være en fordel at have dette, så vil jeg opfordre jer til at give jeres mening til kende, men som tingene er nu, så er der flere kunder, som ønsker at den ikke skal dække for visningen i superkladden.
Jeg vil dog spørge lidt ind til om der kunne være en nemmere måde at gøre dette på.
Det lyder på mig som om du sidder og laver rigtig, rigtig meget tastearbejde. Vi har udviklet moduler, der hjælper med at automatisere arbejdsgange, så det bliver hurtigere og nemmere at komme igen de processer, som kunne klares på andre måder.
Derfor vil jeg høre om de posteringer du taster er direkte relateret til banken på det ene ben? I så fald vil jeg sige, at du kan hente en masse værdi i vores modul Autobank, som kan hjælpe med kontering og bogføring af bankposter. Det er blot en af de muligheder vi har for at hjælpe dig og dine fingre med alt det tastearbejde, der findes. Jeg vil meget gerne få en til at ringe dig op, så du kan blive sat godt ind i e-conomic og de muligheder du har.
Jeg vil også lige nævne, at tekstfeltet i den 'almindelige' kassekladde godt kan foreslå en tidligere tastet tekst, da feltets opbygning er anderledes og der her ikke bliver dækket for andre felter.
Jeg håber du er frisk på at vi giver dig et kald. Ellers må du også meget gerne stille spørgsmål her, så jeg er sikker på, at du får mest muligt ud af vores program :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz