forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kvittering/fakturakopi pr. mail når der faktureres på MobilePay invoice

0
Hej E-conomic,

Jeg har bemærket at den faktura som kommer ind i kundens mobilepay APP når man fakturere med MobilePay invoice er meget uoverskuelig og ikke viser den samme faktura som e-conomic, f.eks. fremgår rabatter ikke på denne.

Det kunne være en super funktion hvis man under fakturering kunne sætte et flueben og sende en fakturakopi / kvittering pr. mail. sammen med MobilePay faktureringen.
spurgt 15 Apr, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af JARODE (150 points)

1 Svar

Hej og mange tak for dit forslag :)

Dit forslag er lidt specielt i forhold til den proces, der er med MobilePay invoice lige nu.

MobilePay er vil snart komme med en helt version af deres MobilePay Invoice og derfor er vi lige nu i gang med at forhandle med dem omkring en aftale. Hvis alt lander som det skal, vil efterfølgende kigge på at bygge vores system til at kunne håndtere den nye version.

Omvendt vil det også betyde, at vi ikke vil gå ind og udvikle på noget til MobilePay, der om et par måneder vil være forældet og skal til at laves om igen.

Jeg kan godt forstå din udfordring, men jeg vil afvise, at vi vil kigge på dette indtil MobilePay har deres nye version klar. Uden jeg ved, hvad de vil komme med, så kan det være de har en optimeret form af deres faktura, så det kan være problemet løser sig selv der. Det er dog ikke noget jeg kan love, men vi vil afvente MobilePay. Når vi kommer den nye version nærmere, så vil jeg dog have dit forslag med i tankerne, men indtil da sætter jeg forslaget som 'implementeres ikke'.

Du kan allerede i dag hoppe ind under salg -> fakturering -> sendt/arkiv.

Herfra kan du gensende den på mail, så kunden vil få sin faktura i den traditionelle form, hvor blandt rabat er inkluderet. Jeg håber det kan hjælpe dig allerede nu. Rigtig god dag :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 16 Apr, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (86,290 points)
Hej Jesper,

Mange tak for dit svar - helt enig i at det ikke giver mening at arbejde i før vi kender indholdet af den nye version :)

Tak for din alternative løsning, den bruger jeg allerede og det fungere også fint men det er jo altid sjovt at spare lidt tid.

Mvh Jacob
Jeg er helt enig i, at det ville give mening at sende en ekstra faktura med, hvis kunderne ikke er tilfredse med den faktura de modtager.

Jeg er dog glad for, at du har forståelse for vi venter lidt med at kigge på dette :)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”