Hej Kirsten og mange tak for at følge op.
Jeg vil som sagt lade dit indlæg stå i et par uger, så andre brugere får mulighed for at byde ind.
Jeg vil dog lige gøre dig opmærksom på, at vi har et modul i e-conomic, som kan hjælpe dig med dette. Vi har fået et nyt modul, som hedder Smart Inbox. En del af modulets helt store styrker er, at den kan aflæse informationer på dine leverandørfaktura for dig. Det kunne fx være en FI linje.
Det skal siges, at den ikke aflæser 100%, medmindre man bruger det gratis EAN-nummer, der følger med, men den vil forsøge at finde så meget information som muligt.
Det kunne være dato, leverandør, beløb mm. Hele ideen er altså, at du slipper for en del tastearbejde.
Som sagt kan jeg ikke love dig, at den vil finde alle informationer, men hvis du har tid og lyst, så vil jeg gerne give dig gratis prøveperiode til at teste det lidt af. Hvis du finder det brugbart, så kan du fortsætte med Smart Inbox, hvis ikke, så fjerner vi det bare igen.
Det er et lille forslag herfra på, hvordan du gøre din arbejdsgang mere effektiv i det generelle billede, men også løse den konkrete problemstilling.
Du må endelig til, hvis det lyder spændende, så kan vi kigge lidt nærmere på det :)