Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Manglende dynamiske felter

0
Hejsa,

Jeg savner flere dynamiske felter når jeg skal lave vores layout. Helt specifikt savner jeg [LeveringsNavn]
til vores følgesedler. Vi har tit kunder, hvor det er hovedkontoret der bestiller til deres afdelinger rundt om i landet og jeg har derfor brug for at kunne indsætte den valgte leveringsadresse på følgesedlen. Som det er nu kan jeg kun vælge mellem:

[LeveringsAdresse]
[LeveringsBetingelse]
[LeveringsBy]
[LeveringsDatoAar]
[LeveringsDatoAar2]
[LeveringsDatoDag]
[LeveringsDatoDag2]
[LeveringsDatoMaaned]
[LeveringsDatoMaaned2]
[LeveringsLand]
[LeveringsPostNr]

Leverings-navnet kommer godt nok med når jeg sætter [LeveringsAdresse] ind i layoutet, men al teksten (firmanavn og adresse) bliver skrevet i en lang linje. Det er ikke korrekt og det ser ikke pænt ud. Derudover cutter den resten af teksten af, hvis tekstboksen ikke er lang nok. Tit er det husnr. der mangler   Vi bruger noget specielt labelpapir til vores forsendelse der indeholder en label/klistermærker i højre hjørne af papiret til at sætte på forsendelsen. Ved at have to tekstbokse med samme dynamiske felter kan vi få printet en følgeseddel ud hvor vi, når varen er plukket, blot skal tage labelen fra følgesedlen og sætte på forsendelsen. Jeg kan derfor ikke lave tekstboksen længere end 8 cm da det er længen på den label/klistermærke der er på papiret. Hvis jeg kunne bruge følgende dynamiske felter ville det løse problemet, da jeg nu kunne få det i tre linjer i stedet for to.

[LeveringsNavn]
[LeveringsAdresse]
[LeveringsPostNr] [LeveringsBy]

Håber I kan hjælpe eller åbner det dynamiske felt.

Mvh. Peter
i Forslag » Andet af (120 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

Har flyttet dit indlæg til Ønsker til et bedre e-conomic
Forslag af (1.9k points)