Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Email på pakkeseddel

0

Jeg har behov for at få kundens email adr på pakkeseddelen, men det dynamiske felt [KundeEmail] virker ikke her. Hvad har jeg af muligheder?

På forhånd tak.

i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Den ene mulighed er, at vi herinde fra skulle bygge denne information ind på pakkesedlen. Når vi overvejer nye forslag, så er det dog altid på baggrund af, hvilken værdi det skaber og hvor mange brugere, som ønsker dette.

I forhold til den værdi, der ligger i det, så vil jeg høre, hvad denne mail skal bruges til og hvorfor det lige er på selve pakkesedlen, at du ønsker dette?

For at se, hvor mange brugere, der ønsker dette, så vil jeg lade dit forslag stå åbent for debat og input i ca. to uger inden jeg tager stilling til, hvad vi gør herinde fra.

Hvis vi skal kigge på forslaget så kan du lave et trick til at få mailen med. Det kan du gøre ved at benytte andre som allerede nu eksisterer som dynamiske felter.

Du kan under salg -> opsætning -> design og layout -> skabeloner -> layout (på pakkeseddel) -> andre muligheder -> dynamiske felter.

De felter du har her kan du bruge lidt efter behov.

Lad os bare tage et eksempel med [KundeLand]. Så kan du skrive kundens email ind her og bruge det som dynamisk felt på pakkesedlen. Kunden vil ikke opleve forskellen, da felter blot føres over på layoutet som tekst. Hvis du bruger land, så kan du benytte et andet felt. Det handler egentligt bare om at snyde ved at bruge et andet felt.

Hvis min forklaring ikke giver mening, så må endelig sige til. Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Tak for svar.

Grunden til at jeg har behov for email på pakkeseddelen, er fordi vi kører med eksternt lager. De modtager pakkeseddelen fra os, og står for udsendelsen. De har brug for email-adr. på kunden til at sende dem tracking-nummer på pakken.

Jeg har talt med jeres support. Jeg bruger allerede mange af de dynamiske felter, så løsningen fra dem er at jeg skal ind og oprette en kontaktperson på hver kunden og så lægge email-adr der.

Med venlig hilsen

Karen
Hej Karen og tak for at følge op.

Det giver rigtig god mening i forhold til, at i skal bruge det internt.

Jeg vil som beskrevet øverst lade dit indlæg stå åbent i et par uger inden jeg tager stilling til, hvad vi gør. Det er dog super fedt du har givet mig en bedre forståelse af, hvordan det fungerer.

Løsning med kontaktperson er helt bestemt en mulighed og hvis i finder det som nemmeste og bedste nuværende løsning, så er det bare den i skal gøre med. Du skal vide, at du i og for sig kan bruge alle de dynamiskefelter efter behov, så der er mulighed for at lege lidt med felterne på den måde.

Jeg vender tilbage :)
Hej igen Karen,

Forslaget har nu fået lidt tid at leve i. Opbakningen til dette har ikke været ret stor og derfor vil jeg få parkere indlægget og afvise, at vi udbygger med et nyt dynamisk felt.

Jeg håber derfor det workaround du bruger nu vil skabe lidt værdi for dig.

Rigtig god dag :)