forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Auto udsendelse af rykkerskrivelser

0
Har lige chattet med en af jeres søde supportere - og hun opfordrede mig til at skrive et indlæg vedr. om i arbejder hen i mod at få forbedret jeres rykker modul - sådan at man fx kan sætte den til at auto udsende rykker 1 - 2 og 3 med div dage imellem.

Mvh Pia
spurgt 6 Apr, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af PiaDeko (140 points)

3 Svar

Hej Pia og mange tak for dit forslag :) 

Det er det helt rigtige sted du har valgt at skrive i forhold til nye forslag.

Når vi modtager nye forslag, så vil jeg lade dem ligge i et er par uger for at se, hvad andre brugere har af tanker om et indlæg og om de er enige. Grunden til jeg gør dette er, at vi meget gerne vil have en ide om, hvor efterspurgt nye forslag er, da det vil have en betydning for, hvor højt det vil blive prioriteret. 

Derfor vil jeg ikke komme med et svar på, hvordan vi arbejde videre med dit forslag endnu, men give en melding på, at vi har modtaget det og opfordre andre brugere til at bakke op, hvis de er enige.

Når det er sagt, så skal du vide, at vi har partnere til e-conomic, der løse dette. Du kan selvfølgelig vente med at kontakte dem til efter vi har taget et beslutning, men du skal vide, at muligheden findes, hvis du vælger at integrere til en af disse. 

Du kan finde den samlede oversigt her. 

Jeg vil ikke fremhæve, hvilke der er bedst, men jeg ved at hokas kan lige præcis det du efterspørger her. Det kan sagtens være, der også er andre som opfylder dit behov og måske endda bedre. Der synes jeg du skal tage en snak med partnerne, men så kan du altid starte med hokas og se, hvordan det vil passe i dit daglige arbejde. Du kan tilføje dem via vores Market, som gør det nemt og hurtigt at komme i gang. Du finder det ved at logge ind i e-conomic og trykke på det lille ikon oppe til højre ved siden af genvejen til vores chat. Det ligner lidt nogle små byggeklodser, der er ved at danne en samlet firkant. 

Sig endelig til, hvis du har nogle spørgsmål, ellers vender jeg tilbage om et par uger :) 


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 9 Apr, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (86,290 points)
Hej igen Pia :)

Jeg har nu givet forslaget lidt tid til at leve her på vores forum.

Jeg tror vi allesammen godt kan blive enige om automatisering af rykkere en god ide. Generelt er jeg kæmpe fan af alle former for automatisering. Jeg vil dog sige, at rykkerdelen ikke bliver i denne omgang. Vi har valgt at arbejde hen i mod andre forslag, som vi mener på baggrund af efterspørgsel og data vil gavne flere kunder.

Jeg vil ikke afvise forslaget for altid, men her til at starte med vil jeg henvise til de partnere vi har på området. De vil helt sikkert kunne give dig gode muligheder for at gøre dette.

Spørg endelig, hvis der skulle være noget. Rigtig god weekend :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 20 Apr, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (86,290 points)
Hej Pia,

 

HubBroker har en gratis automatisk rykker app - som henter forfaldne men ikke betalte fakturaer og sender dem til kunderne.

Herudover er der flere features som f.eks. elektronisk reminder(OIOUBL) til offentlige kunder eller  rykker via sms.

Se mere her: http://hubbroker.com/loesninger/automatisk-rykker/

//Jens Toke

HubBroker
besvaret 14 Aug, 2018 Forslag af Jens Toke (180 points)
overvejes× 100
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”