forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Valg af skabelon samling?

0
Hej

Jeg har lige købt adgang til e-conomic og prøver at skifte skabelonsamling til Brevskabelon 1.4.2 ( FI-kort) Altså med Girokort istedet for den anden, men kan jeg ikke!

Jeg kunne får det til at virke i demo udgaven men ikek efter da jeg købte e-conomic.

Håber nogen kan hjælpe
spurgt 5 Nov, 2011 i Spørgsmål » Fakturalayout af bibob (230 points)
status opdateret 16 Okt, 2012 af frederiknielsen

5 Svar

 
Bedste svar
Hej,

Man vil aldrig kunne slette noget der er bogført. Så der skal du faktisk lave en kreditnota - http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/ordbog/kreditnota.

Se her hvordan man laver en kreditnota i e-conomic. - http://wiki.e-conomic.dk/faktura/kreditnota-udfra-bogfoert-faktura

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 7 Nov, 2011 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 16 Okt, 2012 af frederiknielsen
Hej,

Det burde da så absolut være muligt. Hvad fejler den med/hvad er der ikke lykkedes i forhold til demoen?

Har du set vores video om ændring af layout på debitor. - http://wiki.e-conomic.dk/design-og-layout/aendring-af-skabelon-paa-debitor Den beskriver i hvert fald hvad der skal gøres.

Lykkes det?

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 7 Nov, 2011 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Hej Steffen, det virker.

Jeg har fundet ud af hvordan det gøres.  Man klikker på Debitoropsætning også vælger man hvordan skabelonen skal se ud på bestemte Debitorgrupper.

Jeg har bogført en faktura som blot var for test, kan den ikke slettes igen? Hvordan gøres det evt.

Tak for det
besvaret 7 Nov, 2011 Spørgsmål af bibob (230 points)
Hej Steffen

Tusind tak for hjælpen og den hurtig  respons.
besvaret 7 Nov, 2011 Spørgsmål af bibob (230 points)
Det var da så lidt.



mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 7 Nov, 2011 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”