Hej Tine og tak for dit forslag :)
Først og fremmest så vil jeg sige, at vi er i gang med at kigge på muligheden for at ophæve sendt-status på en bestilling. Det betyder du kan ophæve og registrere den som sendt, hvilket vil gøre der bliver dannet en ny PDF, hvor layoutet bliver opdateret.
Grunden til dette er, at når du sender en bestilling til en leverandør, så vil vi fastholde den PDF du har sendt og derfor opdaterer vi ikke layoutet. Du har stadig mulighed for at rette den interne registrering på bestillingen, så du kan se det. Den visning, der bliver laver vil være ens med det leverandøren ser.
Jeg er dog i tvivl om, hvorfor du printer en hel bestilling ud for at se, hvornår du får en vare levereret. Hvis du går ind på varen og ser, hvornår den bliver leveret, så vil leveringsdatoen blive opdateret, når du retter på selve bestillingen. Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme, hvad der er den bedste løsning for jer, men hvis jeg gerne ville se, hvornår jeg får en varer leveret, så ville jeg synes det er nemmere at gå ind på varen og se det, i stedet for at printe alle bestillinger ud og kigge dem gennem for at finde varen og efterfølgende finde leveringsdato. Det er blot et lille tip herfra.
Du skal dog vide vi er i gang med at kigge på at ophæve sendt-status på bestillinger. Bare for at være sikker. Vil det løse din udfordring? :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz