forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Manglende mulighed for at tilføje Mobil telefon nr

0
Vi har brugt meget at oprette kunder med både fastnet tlf og mobil nummer

denne funktion er pludseligt væk .....

jeg kontakter jer og Lukas fortæller at det er en manglende aftale med mobil pay som gør at funktionen er væk.

Jeg mener at det direkte er uforskammet at pludselig tage en funktion væk (med 2 numre pr kunde) - det er vores telefon bog på alle vores kunder - jeg kræver en forklaring hvorfor at kassen til mobil ikke bare kan forblive uanset hvilken aftale at i har med mobilpay

jeg ved godt at vi kan oprette kontakt person men da vi kun besøger kunder 1 gang og dermed opretter mange kunder er det en ekstra arbejdsgang :-( + alle de gamle er væk ....

kan i ikke få den kasse med mobil nr. tilbage ??????

MVH

Jens Iversen
spurgt 4 Apr i Spørgsmål » e-conomic generelt af Ploveksperten ApS (120 points)

3 Svar

Hej Jens :)

Lukas har i bund og grund ret i det han siger. Feltet til mobil var brugt i forhold til, at man kunne angive et nummer til brug af MobilePay. MobilePay kommer med en ny løsning, som vi på nuværende tidspunkt ikke har i stand til at arbejde med og derfor er mulighederne for at bruge MobilePay blevet fjernet fra dem, der ikke har brugt funktionen. Der er blevet segmenteret på dem, der har sendt faktura via MobilePay og ikke hvem der bruger feltet for mobilnummer. Det er derfor dette er sket.

Der kan man så sige, at I har brugt en af den funktionalitet, som fulgte med. Jeg vil undersøge, hvad vi kan gøre herinde. Jeg skal beklage ulejligheden.

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 4 Apr Spørgsmål af Jesper Mieritz (70,190 points)
Hej igen Jens :)

Jeg har nu snakket med de ansvarlige. Vi kan godt aktivere feltet igen. Jeg skal bare bruge dit aftalenummer. Hvis du sender det til mig, så klarer jeg resten herfra :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 4 Apr Spørgsmål af Jesper Mieritz (70,190 points)
Hej Jens :)

For en god ordens skyld vil jeg lige gøre dig og andre, der ser dette opmærksom på, at mobilnummer nu er tilgængelig på alle aftaler.

Jeg håber det kan hjælpe dig :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 16 Maj Spørgsmål af Jesper Mieritz (70,190 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”