Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Faktura ikke afsendt, men bogført.

0
Hej

Jeg står i det problem at jeg har sendt en række fakturaer, dels via computeren og dels via App´en.

Tilsyneladen er der flere der ikke er blevet afsendt, dette opdager jeg først da de ikke er betalt til forfald.

Jeg kan finde dem i Arkivet under fakturering, men de er ikke under Sendt.

De er dog bogført.

De står også alle sammen som faktureret på mobil app´en.

Jeg ved med sikkerhed at en af de fakturaer der ikke er afsendt er lavet via app´en og jeg har en mistanke til at det er alle dem der er lavet via app´en der ikke bliver afsendt.

Er det mig der gør noget helt forkert?

Ud af 15 fakturaer er der 7 der ikke er afsendt.
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål :)

Du har egentligt selv fundet frem til svaret. Når du sender via appen vil de ikke komme ind i 'sendt' inde i e-conomic. Det betyder dog ikke, at de ikke er sendt. De er bare ikke sendt på samme måde som når sender direkte fra fx din computer.

På appen sender du via din egen mailadresse. Du kan altså finde dem under 'sendt' i din mail og ikke i e-conomic. Hvis de ikke kan findes her, så kan det være du ikke har sat din mail op på din telefon. I så fald vil der ikke stå send, når du bogfører via appen. Det må du meget gerne tjekke :)

Hvis du har spørgsmål til noget af det, så må du endelig sige til.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)