Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændringsforslag til grafen på forsiden

0
Jeg kunne godt tænke mig at grafen på forsiden blev parameterstyret, således at den enten fulgte regnskabsåret, eller evt. en valgt dato. Som det er nu, er summen fra første faktura der er blevet sendt fra systemet, ikke relevant længere. Regnskabsperiodens tal er mere brugbare.

Ligeledes kunne jeg godt tænke mig at fakturaerne (fra samme periode) vises med den nyeste øverst, eller at man kunne vælge sorteringen i stedet.

Mvh.
Michael Jaqué
Bygge- og Haveservice ApS
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Michael :)

Jeg kan godt forstå, hvad du mener. Det lyder dog på mig som om du mangler at gøre at udligne dine faktura i e-conomic. Så vil de nemlig ikke længere fremgå af forsiden. Lad os sige alle faktura 2017 er betalt og udlignet. Så bliver de ikke længere vist på din forsiden og derved fjerner du alle dem, der ikke er relevante længere.

Jeg vil nemlig nemlig give dig ret i, at der ikke skal vises faktura som ikke er relevante, men en faktura, der lidt firkantet inde i systemet ikke er registeret som betalt og derved er ubetalt, er stadig relevant.

Det kan være du ikke var klar over, at du kan udligne dem så de forsvinder, men det ved du nu ;)

Du kan evt. bruge en automatisk udligning, så vil systemet med stor sandsynlighed få udlignet mange af dine faktura.

Hvis du er i tvivl om, hvordan du gør dette, så må du endelig sige til :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)