Hej Finn :)
Du har ret i, at Eva beskriver, at hun gerne vil synliggøre sin rabat, hvilket jeg godt kan forstå. Baggrunden for mit spørgsmål bygger på, at der er forskel på, hvordan vi skal tage højde for de to rabattyper.
Først og fremmest, så er det værd at understrege, at vi på nuværende tidspunkt ikke viser rabatten som Eva ønsker det. Den anden detalje vi skal overveje her er, at der skal være et felt, som vi kan føre med over, så det kan vises via AllowanceCharge.
Lad os antage, at det er promillen, altså rabat i procent, der ønskes. Så ville vi med al sandsynlig kunne trække tallet fra de enkelte varelinjer, da de har et felt til rabat i procent. Dette felt findes ikke for rabat i kroner. Vi har derfor ikke felt at føre med over.
Udgangspunktet for de forslag er derfor ikke ens. Jeg er klar over Eva sætter begge ind og det kan være begge ønskes. Jeg ville dog skabe en dialog omkring om, hvorvidt de begge ønskes og om det ville kunne fungere, hvis det fx kun er rabat i procent vi tager med videre.
Vi kan ikke tage rabat i kroner ud fra præcis den guide du sender. Rabat i kroner angives som en vare og vil derfor ikke kunne komme med i AllowanceCharge.
Jeg håber min forklaring giver mening. Jeg spørger ikke ind for at være irriterende. Jeg gør i bedste mening for at forstå alle brugere til fulde. Vi har før set, at et forslag er blevet misforstået og derfor ikke udviklet efter hensigten, hvilket er en dårlig oplevelser for både brugeren og os.
I forhold til den artikel du sender, så har du en pointe i det du skriver. Du har jo i bund og grund ret. Jeg vil tage en snak med vores ansvarlige på vores e-copedia og vende den med ham. Tak for at gøre os opmærksomme på dette :)