Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Angivelse af rabat i EAN faktura

+1

Vi har en leverandør, som kræver AllowanceCharge på varelinjeniveau, så rabatter synligt fremgår på varelinjerne, når de modtager fakturaen.

Se følgende og venligst oplys hvornår I vil være i stand til at løse denne problemstilling i Economic:

Mvh

Eva Faurschou

Another Story

 

i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej Eva og tak for dit forslag :)

Jeg kan da godt forstå, at du gerne vil vise dine kunde, hvor meget rabat du giver dem ved afsendelse af EAN.

Bare lige for jeg er helt sikker. Går efterspørgslen på en specifik rabat procent, eller en visning af den rabatten i kroner og øre på en varelinje? Jeg håber du er frisk på at uddybe det, så jeg er helt sikker på, at jeg forstår dig korrekt :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Eva og Finn :)

Vi er i gang med at kigge på en løsning. Jeg vil derfor sætte forslaget til i gang.

Jeg skal nok komme med en opdatering, når vi er helt klar :)
Hej igen begge to :)

Vi har nu implementeret funktionen på din aftale, Eva. Det skal siges, at det i første omgang kun er dig, der har fået dette.

Jeg vil derfor høre om du er frisk på at se om det virker næste gang du skal sende en faktura med rabat? Det skulle selvfølgelig meget gerne virke, men bare for at være sikker på, at der ikke er sket misforståelser.

Hvis Finn, eller andre ønsker at teste det, så smider i bare et aftalenummer afsted til mig, så sørger jeg for, at I også får det på aftalen.

Hvis alt ser godt ud, ruller vi ud til alle vores brugere.

Måde vi viser rabatten er i det totale beløb per varelinje :)
Hej Jesper

Smukt!!!
Og lynhurtigt

mvh
Finn
e-consultic.dk
yep - om et par dage har vi en faktura der skal "den vej". Så kommer retur :)

Eva
Det er super at godt at gøre begge to!

Jeg håber det er noget i får gavn af :)