Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Datoformat

0
Det kunne være rart at kunne styre datoformatet.

Jeg har haft en episode, hvor jeg tog fejl af måned og år, da det nuværende format er dd.mm.yy - det ville være bedre at benytte dd.mm.yyyy for at undgå misforståelser.

Evt. kunne man give brugeren mulighed for at vælge mellem noget forskellige under "Mine indstillinger" - alternativt ret det for alle.
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Henning og tak for dit forslag :)

Jeg vil lade dit forslag stå åben i ca. to uger inden jeg tager en beslutning omkring, hvad vi gør med det. Det skyldes, at vi meget gerne vil give andre brugere mulighed for at byde ind og stemme på forslaget. Det skulle meget gerne hjælpe os til at få et bedre overblik over, hvor mange brugere, der ønsker en ny funktion eller ændring i programmet. Jeg vil derfor vende tilbage :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Henning :)

Som jeg skrev ville jeg lade dit indlæg stå åbent for debat i et par uger.

Der har ikke været andre brugere, som har været inde og ønske dette. Derfor vil jeg afvise at arbejde videre med forslaget og i stedet fokusere på de indlæg, hvor der er en bredere opbakningen.

Du skal dog endnu en gang have tak for at dele dine tanker med os. Du er meget velkommen til at bidrage i andre debatter herinde på vores forum, så vi kan få et bredere indblik i, hvad i brugere ønsker :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Jeg ved godt at dette er et gammelt indlæg, men synes alligevel at det skal have et forsøg mere. Det anvendte datoformat giver mange misforståelser, især hvis man handler med udlandet. Det kan godt være at formatet ikke skal være frit konfigurerbart, men det må som minimum være muligt et få "20" foran årstallet. Datoen 20.12.21 giver ingen mening. Med 21.12.2021 er der ikke så meget tvivl.

Hej Lars, 

Du er altid velkommen til at give gamle ting en ny chance. I forhold til at vende rækkefølgen af tallene, hvorhenne er det så præcis det skal stå? Som jeg forstår dig, så er dit forslag rettet mod, hvordan dine kunder oplever det du sender ud, hvor det oprindelig indlæg handler om visningen inde i e-conomic.

Derfor er det to lidt forskellige ting og jeg vil gerne være helt sikker på, hvor den dato du ønsker at ændre står henne. 

Jeg ser frem til at høre fra dig og ellers må du have en rigtig god weekend smiley

Hej Jesper,

Jeg ønsker som udgangspunkt bare at årstallet skriver helt ud, som f.eks. 2019 og 2020, i stedet for kun 19 og 20.
Hej igen og hvor ser du de her tal?

Vi har årstal rigtig mange forskellige steder, så det er lidt vigtigt at vide, hvilke af stederne du gerne vil have det ændret. Det kunne være i visningen en rapport. I en søgning. På en postering. På en faktura osv.

Vil du prøve at uddybe det? :)