Hej og tak for dit forslag :)
Normalt lader jeg forslag ligge i ca. to uger inden jeg tager stilling til, hvad vi skal gøre med dem fremadrettet. Det gør jeg for at give andre brugere herinde en mulighed for at byde ind på indlægget, så vi kan et bredere billede af, hvor mange kunder, der ønsker en bestemt funktion eller mulighed.
Her vil jeg dog starte med at spørge lidt ind. Jeg er med på du ønsker at sætte afdeling på en kunde. Jeg er dog i tvivl om, hvordan det vil mindske fejlplacering af udgifter og indtægter.
Vil du uddybe det? Oven i det, så vil jeg høre dig, hvordan vi skal håndtere det, hvis der er fx varelinjer på en faktura og disse to skal på hver sin afdeling. Skal det så være afdeling på kunden eller på varen, der vinder kampen om afdelingen? ;)
Venlig hilsen/Best regards
Jesper Mieritz
Knowledge Manager, Planet WOW

e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Langebrogade 1, 1411 København K
CVR-nummer: 29403473
Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
-
Hop herind og stem på de forslag du er enig i!