Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mangler felt til rekvitions nummer

+1
Jeg sidder hver måned og kører abbonementskørsel, samme faktura med samme rekvitionsnummer hver måned. De forlanger at rekvitionsnummert står øverst oppe hvor deres ref er placeret.

Det vil sige at jeg hver måned skal ind manuelt og skrive rekv. nummer på for 50 fakturaer og det synes jeg ikke er i orden.

Når man betaler for et ekstra modul for at kunne køre abbonnementer så er det et ret væsentligt felt at have og da jeg altid tidligere har kørt dem i C5 har det jo ikke været noget problem.

Er sikker på i forstår problemet og at i vil se på det og oprette et nyt felt.

Venlig hilsen

Mette Langkilde
i Forslag » Andet af (170 points)

2 Svar

Hej Mette og tak for dit forslag :)

Jeg lader normalt et indlæg ligge herinde i ca 2 uger inden jeg tager en beslutning omkring, hvad vi gør fremadrettet med dit forslag. Dette gør jeg for at se, hvor mange andre brugere, der også efterspørger en specifik funktion og hvad deres syn på sagen er. Derfor vil jeg ikke komme med en afklaring endnu.

Jeg vil dog starte med at spørge lidt ind her.

Når du siger, der skal samme rekvisitionsnummer på faktura. Er det så ens for alle 50 faktura og er det, det samme nummer for hver eneste gang du laver denne kørsel?

Hvis det er sådan, er du så frisk på at uddybe? Så er jeg sikker på, at jeg forstår problemet til fulde :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej e-conomic

Ja det er så og sige samme faktura hver gang, der kan være enkelte rettelser men altid med samme
rekv. nr.

Vi fakturerer til en boligforening med mange forskellige afdelinger og det er samme rekv.nr. hver måned. De får f.eks vasket trapper i dalegade og den afdeling får den faktura hver måned med samme rekv. nr.

Men det ville jo det samme hvis jeg skulle skrive abonnements nummer på, det er der jo heller ikke et felt til, det vil jo være oplagt at kuden kan fortælle når de kikker på deres faktura hvilket kundenr, abonnements nummer eller rekv. nummer de har og at det kom automatisk på når man fakturerede.

Der skal altid rekv. nr. på og det skal stå øvest sammen med deres ref. og det har man ikke mulighed for i e-conomic, hvilket er en STOR fejl i jeres dejlige system som jeg ellers er ret vild med.
 

Alle offentlige virksomheder og mange selvstændige kræver man har rekv, nummer på så det er virkelig et behov!

 

Venlig hilsen

Mette Langkilde
Forslag af (170 points)
Hej Mette,

Jeg beklager jeg først får vendt tilbage nu. Til en anden gang, så må du meget gerne kommentere mit svar, så ser jeg nemlig du har skrevet med det samme.

Når det er sagt, så spurgte jeg dengang ind for at se på, hvad vi alternativt kunne gøre for at løse udfordringen. Jeg vil nemlig sige, at forslaget her er ret specifikt og ikke er noget vi har hørt ret meget til før, hvis vi sammenligner med andre forslag.

I forhold en anden løsning, så vil jeg gøre dig opmærksom på, at du godt kan sætte faste tekster på blandt andet en kunde. Du kan også gøre det på abonnenten inde på abonnementet under 'ekstra tekst til ordre/faktura'.

Det tænker jeg kunne fungere, hvis den samme kunde altid modtager samme nummer. Hvis du er i tvivl om, hvordan du sætter det op, så bare skyd løs :)

Hej Jesper

Jeg har nu prøvet at tjekke hvordan det ser ud med ekstra teksten og det er bare ikke godt nok at teksten står nede i tekst feltet. Det kan simpelhen ikke være rigtig at man skal betale for en abbonnements ordning når man ikke kan sætte et fast rekvitions nummer på men skal gøre det manuelt hver eneste måned på alle sine abonnementer. Jeg skal bruge feltet oppe øverst der hvor man kan sætte rekv. nummer på gerne samme sted som Øvrig reference. Det er det felt jeg lige nu anvender

Jeg synes ærlig talt det er en STOR mangel i jeres tillægs modul

Eller også har i bare ikke ret mange der anvender modulet til boligforeninger og kommuner som bare skal have hendvist til det samme rek. nummer hvergang for at kunne se hvilken afdeling fakturaen henviser til.

Venlig hilsen
Mette Melene Langkilde

Hej Mette, 

Jeg er ked af at høre, at forslaget ikke fungerer for dig.
Jeg kan sagtens forstå din frustration i forhold til at skulle dette manuelt. 

I forhold til at arbejde videre med forslag, så er det meget afgørende, hvor mange kunder, der efterspørger en funktion, og hvor meget værdi de får af den funktion. Hvis forslaget giver mening, så har vi en liste, hvor de kommer ind og herfra bliver de løbende udviklet. 
Sagen er så den, at vi får langt flere forslag ind end vi kan nå at løse. Det er primært fordi vi får så mange gode forslag fra alle jer brugere. Listen er lige nu på over 100 forslag. I stedet for at lægge dit forslag ind som nummer 101, så vil jeg hellere være ærlig omkring, at vi ikke kommer til at arbejde videre med det i denne omgang.
Vi vil fokusere på de forslag, som gavner flest mulig, mest muligt. Selvfølgelig kan der afviges lidt fra dette for at komme bredt rundt i programmet, men lige præcis dette forslag er ikke ret efterspurgt og derfor vil jeg i denne omgang afvise, at vi arbejder videre med det. 

Jeg forventer ikke du er enig i prioriteringen, men jeg håber du forstår grundlaget for, at jeg hellere vil være klar i udmeldingen omkring, hvad vi kommer til at gøre herfra.

Rigtig god dag smiley