Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smarts Boks integration i E-conomic

0

Jesper Mieritz

Du svarede Thomas Skovby omkring at adskille de forskellige moduler på bruger niveau. Dette kan pt ikke lade sig gøre og dit forslag om at godkende fakturaer under "ubehandlede" er dybt go´nat.

Vi modtager alle faktura via EAN , derfor er det nødvendigt, at der er separate skodder imellem de forskellige moduler. Det bør være rimeligt overkommeligt, at kunne give bruger rettigheder alene til de enkelte moduler, uden de for at godkende faktura ikke også at køre finans balancer og analyser.

Vi err frem til en snarlig løsning på at kunne give brugere i systemet selektive rettigheder.

Jens Bille

i Forslag » Andet af (140 points)

2 Svar

Hej Jens :)

Mit forslag gik ikke på, hvordan man kan godkende faktura. Jeg spurgte faktisk ind til, hvordan i gør fordi jeg nysgerrig på, hvordan jer brugere i praksis behandler dette.

Når det er sagt, så er det helt fair, at i modtager dem på EAN. Det mener jeg personligt er vejen frem for modtagelse og afsendelse af faktura, så det er super fedt benytter denne mulighed.

Jeg sagtens forstå ideen i at have adgang til Smart Inbox via brugerbegræsnet muligheder, så jeg vil gerne tage dette forslag med videre. Mit forslag til de adgange i har nu var ud fra en betragtning omkring, at dette vil virke fra nu af, hvor en begræset adgang via inbox'en vil have længere udsigter. Det er dog noget vi vil undersøge.

Jeg vil lukke Thomas' indlæg med henvisning til dette, så vi får samlet sagen på et indlæg. Jeg vender tilbage, når vi har fået vendt det internt :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Thomas :)

Jeg har nu vendt dette med udviklere.

Der er en udfordring i forhold til Smart Inbox, adgang og det vi kalder REST API. Det er vores REST API, der gør, at vi ikke bare kan kan give adgang til Smart Inbox. Når du står inde i smart inbox, så har den grene ud til alle mulige forskellige steder i programmet. Det er posteringer, leverandører, konti mm. Derfor kan vi ikke med vores nuværende REST lukke af for disse og dermed heller ikke lave en specifik adgang.

Vi har store ting i gang på vores REST, og disse vil have første prioritet, hvilket betyder, at der ikke i den nærmeste kan blive kigget på dette. Fordi vi står i denne situation vil jeg afvise, at vi arbejder videre med dette og sætte forslaget som implementeres ikke.

Rigtig god påske.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)