Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




integration m danløn

0
Hej.

Jeg har netop skulle lave min første lønkørsel via danløn.

jeg dummede mig, ved at komme til at lave lønkørslen inden jeg havde lavet opsætningen helt færdig. Det betød, at jeg ikke kunne få bogført min første lønkørsel, da det ikke kan overføres bagudrettet.

Jeg har nu forsøgt at over en time sammen med jeres support, at få overført lønkørslen via en overførselsfil, der skal importeres i e-conomic. Dette har vist sig umuligt, fordi at danløns overførselsfiler åbenbart ikke passer til jeres kategorier. Er det ikke noget at I kan se på hurtigst muligt? Det burde ikke være så svært, da I jo ellers kører integration med hinandens systemer.

 

Mvh

Thomas
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Pga. en fejl i Danløns system, måtte jeg i dag for første gang i næsten 10 år downloade bogføringsdataene i en fil og derefter indlæse den i e-conomic.

Hvis man får placeret kolonnerne rigtigt i indlæsningsfilen, så er der ingen problemer overhovedet.

Men hvis indtastningen af kontonumrene i Danløn ikke var på plads inden bogføringen af lønnen, så er det nok det, der giver problemerne. Højst sandsynligt fordi Danløn i sin bogføring er nødt til at registrere dataene iht. opsætningen, og er den mangelfuld, bliver output det også.
Forslag af (26.5k points)
Super fedt du byder ind her Erik! Det kunne godt lyde som du har fat i den lange ende her :)
Hej Thomas :)

Jeg må indrømme det er svært for mig umiddelbart at svare på, hvad der kan være sket ud fra dette.

Vi er enten nødt til at grave lidt dybere ned i opsætningen, kolonner mm., hvis jeg skal kunne svare på, hvad der går galt. Jeg kan se Erik har budt ind med en forklaring. Kan det være det, der er sket i dit tilfælde? Hvis ikke, så må du endelig sige til. Du kan evt. lave lønnen manuelt denne gang. Som jeg læser det har du nemlig fået styr på det til næste gang.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)