Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Eksportér data med kode

0

Var det en mulighed at sætte adgangskode på zip filen der eksporteres via e-mail. Dette giver da en smule sikkerhed hvis e-mail skulle ende i de forkerte hænder.

 

 

 

 

i Forslag » Andet af (330 points)

1 Svar

Hej Peter og tak for dit forslag :)

Jeg vil starte med at sige, at vi normalt lader forslag ligge i et par uger for at se, hvad andre brugere herinde mener. Det skal hjælpe os til at tage en vurdering af, hvilke forslag, der er mest efterspurgte.

Jeg forstår godt din problemstilling her, så jeg vil lade dit forslag ligge på baggrund af det overstående.

Du skal dog være klar over, at det er muligt at begrænse brugeradgange. Det vil sige, at du kan en begrænsning, så brugere af systemet ikke vil have adgang til denne mulighed. Hvordan vil det løse din udfordring? Jeg uddyber gerne, hvordan dette kan håndteres, hvis det lyder interessant :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,
Det vil desværre ikke løse mit problem.

Jeg ønsker at den zip fil der bliver sendt pr. e-mail  bliver beskyttet med kodeord. Således at skulle mit mailsystem bliver kompromiteret vil der i det mindste være en smule beskyttelse af vore virksomhedsdate.
mvh. Peter
Hej Peter :)
Mange tak for at følge op. Jeg forstår dit forslag bedre nu. Du henviser til det, der sker når filen åbnes og ikke inden afsendelse. Mange tak for at præcisere dette.
Jeg vil som sagt lade dit forslag stå åbent her et par uger og herefter vende tilbage og se på, hvor mange andre brugere, der bakker om dette :)

Hilsen Jesper Mieritz
Hej Peter :)

Jeg har nu ladet dit forslag stå åbent i lidt tid for at se, hvor mange andre brugere, der mener dette vil skabe værdi for dem. Jeg må jo være ærlig at sige, at der ikke har været andre og det ikke er noget jeg har hørt før.

Derfor vil jeg afvise at arbejde videre med dit forslag og fokusere på forslag, som vil skabe værdi for en større mængde af vores kunder.
Du skal dog endnu en gang have tak for at dele dine tanker med os.

Rigtig god dag :)

Hilsen Jesper.