Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




PBS opkrævningsfil skal medtage samlet udestående også med ældre dato

0
Når filen genereres til nets ville det hjælpe os hvis den kunne medtag alle gamle udeståender, ikke kun ud fra dato, men fra saldo. Vi har brug for det i situationer hvor kunder er blevet oprettet på PBS men ikke er blevet registreret inde hos nets endnu, og opkrævningen derfor ikke finder sted. Eller hvis en kunde afviser en pbs trækning, så skal den forsøges trukket igen næste gang.
i Forslag » Andet af (150 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg vil starte med at sige, at vi normalt lader forslag ligge i et par uger for at se, hvad andre brugere herinde mener. Det skal hjælpe os til at tage en vurdering af, hvilke forslag, der er mest efterspurgte.

Når det er sagt, så vil jeg gerne lige spørge lidt ind til forslag, så jeg er sikker på, at jeg forstår det korrekt.

PBS modulet fungerer på den måde, at den vil blive med at tage faktura med også selvom de ligger bagud i tid. Hvis en faktura er blevet afvist og du i næste fil tager den med igen, så har den selve opkrævningen i filen. Det er uagtet, at den ligger bagud i tid.

Hvis du gør dette, hvordan optræder det så i PBS og derved også hvordan det optræder hos din kunde?

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper.
Okay, så kan det være det bare er mig der ikke helt kan finde ud af hvordan jeg skal gøre det. Jeg talte med jeres chat som heller ikke mente at det var en mulighed.
Er det så bare et spørgsmål om at jeg sætter datointervallet til at gå længere bagud? tager systemet så kun selv de faktura med som ikke er betalt?
Hej igen.

Både ja og nej.
Du kan godt sætte datointervallet længere tilbage, så vil de faktura i perioden komme med. Det vil dog være alle faktura og ikke blot dem, som ikke er betalt :)
... og det dur jo ikke. :-)
Så holder jeg på at jeg har behov for at kunne tage alle gamle udestående med.
Hej :)
Dit forslag har nu været åbent et stykke tid. Der har ikke været den store opbakning herinde og jeg vil derfor afvise at arbejde videre på det i første omgang.
Jeg vil dog gemme din ide, hvis vi kommer til at kigge nærmere på PBS modulet i fremtiden. Jeg har et par tanker omkring, hvordan vi kan gøre det bedre og jeg vil meget gerne tage muligheden har dette med her.
Det siges, at det også betyder dit forslag i første omgang vil blive afvist, og jeg derfor sætter det som implementeres ikke.
Hvis vi kommer tilbage til PBS, så skal jeg nok opdatere dig om sagen.

Rigtig god dag :)

Hilsen Jesper Mieritz