forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forslag til debitorsaldoliste

0

Hej
Lige et forslag til debitorsaldolisten. Det kunne være et godt værktøj, hvis man inde på debitorsaldo listen kunne klikke på beløbet, og så se hvilke faktura, som det drejer sig om. Jeg er med på at det kan ses under kundekontokortet, men det andet ville øge brugervenligheden :)

spurgt 5 Mar i Forslag » Andet af Anne-MetteHJ (160 points)

3 Svar

Hvis du vælger "Vis specificeret", så er problemet løst.
besvaret 6 Mar Forslag af Erik Jensen (21,570 points)
Hej Anne-Mette :)

Hvis jeg forstår dig korrekt, så er dette allerede muligt. Du skal i søgning af debitorsaldolisten sætte flueben i 'vis specificeret' - det vil betyder at alle faktura, indbetalinger og rykkere vil blive vist. Der kan du også klikke på 'vis faktura' så du kan se selve fakturaen.

Hvordan vil det hjælpe dig? :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 6 Mar Forslag af Jesper Mieritz (53,180 points)
Tak for fiffet. Men det giver samme overblik som ved kundekontokort. Altså hvor jeg manuelt skal danne mig et overblik over faktura og indbetalinger. Dette udspringer af at vi har kunder hvor det ikke er unormalt at de betaler ca. 30 faktura sammen, så jeg skal selv sidde og sammenligne, den til tider lange, liste af indbetalinger og faktura, for at finde ud af hvilke der så ikke er betalt.

Så for mig kunne det være en stor hjælp hvis jeg ved at klikke på beløbet kunne se hvilke faktura det præcis drejer sig om og ikke andet. :)
besvaret 6 Mar Forslag af Anne-MetteHJ (160 points)
i gang× 3
løst× 103
besvaret× 242
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.