forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forslag til debitorsaldoliste

0

Hej
Lige et forslag til debitorsaldolisten. Det kunne være et godt værktøj, hvis man inde på debitorsaldo listen kunne klikke på beløbet, og så se hvilke faktura, som det drejer sig om. Jeg er med på at det kan ses under kundekontokortet, men det andet ville øge brugervenligheden :)

spurgt 5 Mar, 2018 i Forslag » Andet af Anne-MetteHJ (160 points)

3 Svar

Hvis du vælger "Vis specificeret", så er problemet løst.
besvaret 6 Mar, 2018 Forslag af Erik Jensen (24,170 points)
Hej Anne-Mette :)

Hvis jeg forstår dig korrekt, så er dette allerede muligt. Du skal i søgning af debitorsaldolisten sætte flueben i 'vis specificeret' - det vil betyder at alle faktura, indbetalinger og rykkere vil blive vist. Der kan du også klikke på 'vis faktura' så du kan se selve fakturaen.

Hvordan vil det hjælpe dig? :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 6 Mar, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (86,410 points)
Tak for fiffet. Men det giver samme overblik som ved kundekontokort. Altså hvor jeg manuelt skal danne mig et overblik over faktura og indbetalinger. Dette udspringer af at vi har kunder hvor det ikke er unormalt at de betaler ca. 30 faktura sammen, så jeg skal selv sidde og sammenligne, den til tider lange, liste af indbetalinger og faktura, for at finde ud af hvilke der så ikke er betalt.

Så for mig kunne det være en stor hjælp hvis jeg ved at klikke på beløbet kunne se hvilke faktura det præcis drejer sig om og ikke andet. :)
besvaret 6 Mar, 2018 Forslag af Anne-MetteHJ (160 points)
Hej Anne-Mette,

Jeg beklager jeg ikke har set dit svar.

Til en anden gang må du meget gerne trykke på kommenter, da det giver mig besked om du har svaret. Vores setup er lidt dårligt i forhold til svar. Hvis du trykker svar på dit eget indlæg, så du i teorien svare dig selv og derfor får jeg ikke svar.

Men, nu til dit forslag. Det er selvfølgelig helt fair, hvis forslaget ikke vil fungere for dig. Jeg vil omvendt sige, at dette fungerer for langt størstedelen af kunder og vi derfor vil fokusere på andre områder, hvor alle, eller langt flere brugere vil få gavn af en forbedring. Dermed ikke sagt dit forslag ikke giver mening. Der er bare andre steder vi hellere vil bruge ressourcerne for at hjælpe flest mulige brugere.

Du skal dog have tak for at byde ind herinde. Det er altid værdsat når i bringer problemstillinger op. Det er altid det bedste udgangspunkt for en forbedring, selvom det ikke blev i denne omgang vi finder en forbedring.

Rigtig god dag :)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”