Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




BS-605-filer

0
Hej

 

Vedr. betalingsservice:

I forbindelse med tillægsmodulet som muliggør eksport af filer til Betalingsservce (601-filer) kunne det med fordel overvejes om hvor vidt det skal muliggøres, at eksportere (ved direkte integration (REST) eller almen fileksport) BS-605-filer.

Disse filer indeholder udelukkende kundens stamdata givet af kunden (CVR/CPR, Reg.nr. (bank) og kontonummer) og diverse andre stamdata (fx BSnr., BS-gruppe.nr, osv.).

Efter 1. februar 2018 er fordelen ved denne type fil er, at dette er eneste måde man kan tilmelde kunder til Betalingsservice UDEN kunden selv aktivit skal foretage en handling efter købet (enten tilmelding via BS-web (kræver NEM-ID godkendelse) eller ved manuelt at betale første faktura (ej holdbart med manuelle processer)). Grundet EU-direktiv af 1/2-2018 er dette eneste mulighed som nævnt ovenfor.

Med en 605-fil kan denne importeres i Betalingsservice' portal og herefter kan man opkræve klienterne vha. 601-filerne. Derved vil det "fuldende" jeres tillægsmodul til betalingsservice.

Det helt klare sellingpoint overfor JERES kunder er;

-  øget kundeloyalitet fra deres kunder

-  færre fejl/ureglmæssigheder i indbetalinger, da man undgår manuelle indtastninger i bank

-  større præcision ifbm. Bankconnect, da første indbetalinger ALTID vil være BS-teksten og ikke noget som afgøres af den som sidder og taster betalingen

-  større grad af automatisering - mindre arbejde for jeres kunder = flere timer til at udføre det arbejde som de reelt tjener penge på.

 

/Matias Lerche
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Matias og tak for dit forslag :)

Jeg kan sagtens se ideen i at udbygge, så vi kan få 605 filer med. Jeg vil omvendt sige, at det ikke er noget vi har haft ret stor efterspørgsel efter.

Vi får rigtig mange fede forslag fra alle jer brugere og derfor er vi nødt til at sortere lidt i dem og vælge dem, der er mest efterspurgte, hvilket betyder, at dette forslag vil have en meget lille prioritering på nuværende tidspunkt.

Jeg vil dog ikke smide ideen ud. Jeg gemmer den til fremtiden, hvis vi en dag kommer til at kigge nærmere på vores PBS-modul. Jeg har et par tanker omkring, hvordan vi kan gøre den del bedre og her er det her helt sikker relevant at have med i overvejelserne. For nu bliver det dog ikke taget med videre og jeg vil derfor sætte forslaget som implementeres ikke.

Jeg skal nok hive fat i dig, hvis det kommer på tegnebrættet. Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)